اخبار

مشخصات گوشی Mi max 3 توسط شیائومی تأیید شد

مشخصات گوشی Mi max 3 توسط شیائومی تأیید شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

دیروز آقای لی جون تصاویری از گوشی Mi max 3  منتشر کرد و قرار شد که سایر موارد در رونمایی رسمی که قرار است در ۱۹ جولای برگزار شود مشخص شود. امروز آقای لین بین یکی دیگر از مدیران شرکت شیائومی مشخصات اصلی گوشی Mi max 3  را بر روی اکانت ویبوی خود منتشر کرد. طبق آنچه که وی اعلام کرده است این گوشی دارای یک صفحه نمایش پیشرفته تر، باتری قدرتمند تر و پردازنده و دوربین بهتر نسبت به گوشی Mi max 2 می باشد که در سال گذشته عرضه شده بود. گوشی Mi max 2 دارای یک صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ بود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری ۵۳۰۰ میلی امپری، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

مشخصات گوشی Mi max 3 توسط شیائومی تأیید شد

همانطور که در تصویر بالا مشخص است گوشی Mi max 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود. همچنین در این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۵۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد شد. شرکت شیائومی همچنین برای اطمینان از اینکه باتری این گوشی به سرعت شارژ می شود از فناوری شارژ سریع ۳ در آن استفاده کرده است.شرکت شیائومی برای تأمین قدرت این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده کرده است. گوشی Mi max 3 اولین گوشی از سری گوشی های سری Max خواهد بود که مجهز به دوربین پشتی دوگانه می باشد. طبق اعلام آقای لین بین گوشی Mi max 3 دارای دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و در کنار این دوربین برای افزایش کیفیت تصاویر سلفی از یک فلش LED استفاده شده است.

در این گوشی همانند چند محصول جدید شیائومی به هوش مصنوعی توجه ویژه ای شده است و این گوشی دارای ویژگی هایی مانند تشخیص چهره هوشمند، ثبت تصاویر بوکه با استفاده از هوش مصنوعی، ۲۰۶ حالت تصویر برداری، شناسایی شیء و دستیار صوتی خواهد بود. انتظار می رود که یک نسخه قوی تر از گوشی Mi max 3 عرضه شود و در آن از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده شود. هرچند تاکنون هیچگونه تأییدیه رسمی درباره وجود این گوشی منتشر نشده است.تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی اعلام می کنند که در این گوشی از تکنولوژی GPS دوبانده استفاده خواهد شد. این ویژگی اولین بار در گوشی Mi 8 مورد استفاده قرار گرفته بود. باتوجه به تصویر بالا گوشی Mi max 3 علاوه بر رنگ های مشکی و طلایی در رنگ آبی نیز عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی Mi max 3 توسط شیائومی تأیید شد

شرکت شیائومی امروز تصویر تبلیغاتی بالا را منتشر کرد و از کاربران خود خواست که قیمت گوشی Mi max 3 را حدس بزنند. سال گذشته گوشی Mi max 2 در ۲ نسخه مختلف بصورت ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود و قیمت این ۲ نسخه به ترتیب ۱۶۹۹ یوان (تقریباً ۲۵۳ دلار) و ۱۹۹۹ یوان (تقریباً ۲۹۸ دلار) بود. تصویر زیر نیز تأیید می کند که گوشی Mi max 3 بصورت ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد این تصویر مربوط به نسخه قوی تر می باشد و احتمالاً قیمت آن از ۱۹۹۹ یوان ( تقریباً ۲۹۸ دلار) عبود نخواهد کرد. شرکت شیائومی فردا ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی قیمت گوشی Mi max 3  را مشخص خواهد کرد. لطفاً نظر خود را درباره مشخصات این گوشی و همچنین انتظار شما از قیمت آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر