اخبار

پردازنده گوشی Mi max 3 مشخص شد

پردازنده گوشی Mi max 3 مشخص شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Mi max 3 ماه پیش در لیست TENAA قرار گرفته بود و طبق آن لیست مشخص شده بود که گوشی Mi max 3 دارای یک پردازنده ۸ هسته ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز خواهد بود. همان زمان حدس هایی زده می شد مبنی بر اینکه در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ شرکت کوالکام استفاده خواهد شد. امروز یک تصویر از قسمت درباره تلفن گوشی Mi max 3  منتشر شد که در این تصویر استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ در این گوشی تأیید شد.

پردازنده گوشی Mi max 3 مشخص شد

در زمان انتشار مشخصات گوشی Mi max 3 در TENAA حدس هایی زده می شد که ممکن است در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده شود. هرچند بنظر می رسد که گوشی Mi max 3  با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ که در گوشی Redmi Note 5 pro استفاده شده بود عرضه خواهد شد. همانطور که در تصویر زیر می بینید در کنار پردازنده این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که در حدود ۴۹ گیگابایت از آن در دسترس کاربر می باشد. همانند بسیاری از محصولات شرکت شیائومی این گوشی نیز در نسخه های مختلفی از نظر میزان رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد این گوشی با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه قوی ترین نسخه این گوشی با نام Mi max 3 pro و پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ عرضه خواهد شد. گوشی MI max 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و کیفیت FULL HD Pluse خواهد بود. نکته ای که درمورد صفحه نمایش این گوشی وجود دارد این است که برخلاف بسیاری از گوشی های جدید صفحه نمایش این گوشی دارای بریدگی نمی باشد. دوربین پشتی این گوشی از نوع دوگانه می باشد و سنسورهای بکار رفته در آن ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی می باشند این احتمال وجود دارد که از سنسور IMX 363 سونی بعنوان سنسور اصلی در دوربین این گوشی استفاده کند.

پردازنده گوشی Mi max 3 مشخص شد

برای دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد شاهد استفاده از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. بطور قطع یکی از مهمترین ویژگی های گوشی Mi max 3 باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری آن می باشد که می تواند طرفداران زیادی را برای این گوشی به ارمغان بیاورد. این گوشی جدید قرار است که در تاریخ ۱۹ جولای رونمایی شود.

لطفاً نظر خود را درباره ظاهر و مشخصات این گوشی در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر