اخبار

تصاویر رسمی از دستبند سلامتی Mi band 3 نسخه Explorer Edition منتشر شد

تصاویر رسمی از دستبند سلامتی Mi band 3 نسخه Explorer Edition منتشر شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی در مراسم رونمایی که در تاریخ ۳۱ مه ( تقریباً ۲ ماه پیش) برگزار کرده بود علاوه بر رونمایی از گوشی های Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition و Mi 8 SE از دستبند Mi band 3  نیز رونمایی کرد. چند روز پس از رونمایی شرکت شیائومی اعلام کرد که قصد دارد نسخه Explorer Edition دستبند سلامتی Mi band 3 را نیز روانه بازار کند. این نسخه ویژه دارای یک بند شفاف می باشد. دیروز تصاویر جدیدی از دستبند سلامتی Mi band 3 نسخه Explorer Edition  در اکانت رسمی MIJIA در ویبو منتشر شد.

انتشار این عکس ها ممکن است به این معنی باشد که این دستبند به زودی عرضه خواهد شد. هیچگونه اطلاعاتی در مورد ویژگی های Mi band 3 نسخه Explorer Edition در دسترس نمی باشد و ما نمی دانیم که آیا در این نسخه امکانات پیشرفته ای وجود دارد و یا خیر؟ از نظر ظاهری قسمت اصلی این دستبند با نسخه اصلی تفاوتی ندارد و همان صفحه نمایش لمسی OLED بر روی ان قرار دارد. مهمترین تفاوت این نسخه با نسخه اصلی را می توان استفاده از بند شفاف در این نسخه دانست.

دستبند سلامتی Mi band 3 در حال حاضر در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی قابل خریداری می باشد. دستبند Mi band 3 دارای قیمتی معادل ۱۶۹ یوان ( تقریباً ۲۵ دلار) می باشد. این شرکت همچنین تأیید کرده است که نسخه ای از دستبند Mi band 3  را که NFC بر روی ان فعال است را در ماه سپتامبر به فروش خواهد رساند. قیمت این نسخه به احتمال زیاد ۱۹۹ یوان ( تقرباً ۲۹ دلار) تعیین خواهد شد. هیچگونه تأییدی مبنی بر اینکه دستبند Mi band 3 نسخه Explorer Edition همان نسخه دارای NFC می باشد. شرکت هوامی که تولید کننده دستبندهای هوشمند می باشد به تازگی اعلام کرده است که یک نسخه ویژه از می بند ۳ را عرضه خواهد کرد. این نسخه ویژه دارای کد ۱۸۱۰ می باشد.

دستبند سلامتی Mi band 3  توانسته است که تأییدیه Ip 67 را بدست آورد و این به معنی ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن این محصول می باشد. این محصول دارای یک صفحه نمایش لمسی ۰٫۷۸ اینچی می باشد و تأمین انرژی این دستبند بر عهده یک باتری ۱۱۰ میلی آمپری می باشد. شما با استفاده از این دستبند می توانید مواردی مانند ضربان قلب، میزان کالری سوخته شده، تعداد قدم های راه رفته و همچنین خواب خود را ردیابی کنید. از دیگر ویژگی های این دستبند می توان به پیش بینی آب و هوا، نوتیفیکیشن تماس ها و پیام ها و برنامه یادآور رویدادها اشاره کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر