اخبار

عرضه گوشی Redmi 10X با حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در چهار رنگ

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

سری Redmi Note 9 در چین اعلام نشده اما کشور اصلی تولید کننده دستگاه دیگری با نام Redmi 10X را دریافت می کند. این محصول قرار است به زودی رونمایی شود ، جزئیات جدید با توجه به پیکربندی و انواع رنگی که در زمان عرضه در دسترس خواهند بود ظاهر شده اند. مطابق اطلاعات فاش شده توسط Ishan Agarwal با همکاری ۹۱Mobiles ، گوشی Redmi 10X در انواع ۴G و ۵G راه اندازی می شود و این دو دارای تنظیمات و رنگهای مختلف هستند.


گوشی Redmi 10X 4G
گوشی Redmi 10X 4G فقط در دو پیکربندی – ۴GB + 128GB و ۶GB + 128GB در دسترس خواهد بود. خریداران قادر به انتخاب انواع رنگ سفید ، آبی آسمانی و سبز این گوشی هستند. گزارش های قبلی نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچی با سوراخ پانچ در گوشه است. گوشی Redmi 10X 4G همچنین از پردازنده Helio G70 ، دوربین های عقب چهارتایی مجهز به ۴۸ مگاپیکسل ، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

گوشی Redmi 10X 5G
گوشی Redmi 10X 5G در سه پیکربندی – ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت ، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. انواع رنگ های موجود برای این گوشی آبی تیره ، بنفش ، طلایی و نقره ای است.

همچنین گزارش شده است که Redmi بر روی نسخه Pro کار می کند که از پشتیبانی ۵G نیز برخوردار است. این مدل با ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. این گوشی در رنگ های آبی تیره ، بنفش ، طلایی ، نقره ای / سفید در دسترس خواهد بود.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر