اخبار

نسخه نادر Mi Note 3 Kris Wu Edition ویژه سال ۲۰۱۷ به فروش می رسد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

گوشی Xiaomi Mi Note 3 آخرین گوشی هوشمند سری Mi Note قبل از Mi Note 10 2019 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بود. این گوشی در سپتامبر سال ۲۰۱۷ در چین اولین کار خود را انجام داد. همچنین این گوشی نسخه ویژه ای با نام بازیگر-خواننده کریس وو (Wu Yi Fan) حک شده در پنل پشتی داشت. اکنون ، پس از گذشت سه سال ، نوع نادری از این نسخه از گوشی با امضای افراد مشهور روی پلتفرم علی بابا (Alibaba’s Idle Fish) ظاهر شد.
گوشی Xiaomi Mi Note 3 یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده سال ۲۰۱۷ بود. این گوشی توسط چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام که به تازگی معرفی شده بود با رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ GB / 128 GB حافظه داخلی جفت شده بود. این گوشی دارای ۵٫۵ اینچ پنل LCD FHD IPS با نسبت تصویر ۱۶: ۹ بود. این گوشی دارای پیشانی و چانه بزرگی بود که یک حسگر اثر انگشت بیضی شکل جلوی آن قرار داشت. این گوشی از یک دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین تله فوتو زوم اپتیکال ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. در حالی که ، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بود. این گوشی با رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید Nougat در خارج از جعبه قرار گرفت. اما بعداً براساس Android Pie به MIUI 11 آپدیت شد. این جدیدترین نسخه MIUI 12 برای Android 10 نخواهد بود.
به هر حال ، نسخه های ویژه به عنوان مورد جمع آوری شناخته می شوند. از این رو ، حتی اگر پشتیبانی نرم افزار برای دستگاه به پایان رسیده است ، باز هم ارزش خرید از قیمت ۱٫۹۹۹ یوان (تقریباً ۲۸۱ دلار) را دارد. مهمتر از همه ، این یک نوع نادر است با امضای کریس وو و نه نام وی به عنوان نسخه ویژه خرده فروشی این گوشی می باشد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر