اخبار

شیائومی هند قصد دارد محصولات IoT را بصورت محلی تولید کند

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شیائومی تقریباً شش سال است که در هندوستان مشغول تجارت است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات مانند گوشی های هوشمند و لوازم جانبی مرتبط ، تلویزیون های هوشمند و انواع مختلف محصولات IoT هوشمند را به فروش می رساند. اما همه آنها به صورت محلی در اینجا در کشور جمع نمی شوند. اما این شرکت به زودی تغییر خواهد کرد زیرا شرکت تأیید کرده است که محصولات IoT را در هند آماده کند زمانیکه بازار آماده خواهد شد.
منبع اصلی درآمد شیائومی هند از فروش گوشی های هوشمند است که از طریق تبلیغاتی که غیرفعال هستند نیز از آن درآمدزا می کند. با گذشت دو سال از بازگشت شرکت ، مجموعه تلویزیونی هوشمند خود را به بازار معرفی کرد و اکنون این شرکت در هر دو دسته نقش پیشرویی دارد. حتی آنها را (از جمله پاور بانک ها) بصورت محلی در پنج کارخانه با ۳۵۰۰۰ کارمند تولید می کند.
اما سایر محصولات IoT مانند دستگاه تصفیه هوا ، دستگاه تصفیه آب ، ردیاب تناسب اندام و لامپهای هوشمند از چین وارد می شوند. با این حال ، طبق گفته راگو ردی ، مدیر ارشد بازرگانی شیائومی هند ، این شرکت در نظر دارد در صورت آماده شدن بازار ، این محصولات را در هند تولید کند. آخرین محصول IoT شیائومی در هند Mi Robot Vacuum-Mop P. می باشد. در حال حاضر با ۱۷۹۹۹ پوند با EMI (تداخل الکترومغناطیسی) بدون هزینه شروع می شود و از ۲٫۹۹۹ پوند در ماه شروع می شود. این شرکت هدف از ۱۰۰۰۰ واحد را تعیین کرده است. متأسفانه ، تاکنون فقط ۲۵۰۰+ مشتری برای آن سرمایه گذاری کرده اند. طبق تحقیقات انجام شده توسط این شرکت ، تقریبا ۷۰٪ مشتریان علاقه مند از metros و ۱۰ شهر برتر هستند. از آنجا که این مناطق در مناطق قرمز قرار دارند ، قادر به سفارش خود نیستند. از این رو ، شیائومی هندوستان تا ۱۵ ژوئن سرمایه گذاری جمعی را گسترش می دهد.
علاوه بر این ، آن را برای پیش سفارش با هزینه ۱۹۹۹۹ پوند به عنوان پیشنهاد اولیه از ۱۶ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه و با قیمت ۲۱۹۹۹ پوند از ۱۶ ژوئیه تا ۱۵ آگوست در دسترس خواهید داشت. از ۱۵ سپتامبر برای مشتری ارسال خواهد شد. عرضه رسمی جاروبرقی رباتی هوشمند Mi Robot Vacuum-Mop P با قیمت ۲۴٫۹۹۹ پوند به فروش می رسد.

قیمت جاروبرقی رباتی هوشمند Mi Robot Vacuum-Mop p  در هند

سرمایه گذاری جمعی (تا ۱۵ ژوئن)

 ۱۷,۹۹۹ پوند

پیش سفارش (۱۶ ژوئن – ۱۵ ژوئیه)

۱۹,۹۹۹پوند

پیش سفارش (۱۶ ژوئیه – ۱۵ اوت)

۲۱,۹۹۹ پوند

قیمت خرده فروشی پس از راه اندازی

 ۲۴,۹۹۹ پوند

ممکن است برای شخصی این سؤال پیش بیاید که چرا تحویل سفارش به مشتریان اینقدر زمان می برد. شیائومی نیز پاسخی برای آن دارد و اینجا جدول زمانی است که آنها با ما به اشتراک گذاشتند.
جمع سرمایه گذاری
توسعه آداپتور (با سفارشی سازی برای بازار هند) – ۵ هفته
صدور گواهینامه BIS آداپتور – ۷ هفته
تولید انبوه – ۲ هفته
حمل و تحویل – ۴ هفته

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر