اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی Mi max 3 منتشر شد

تصاویر جدیدی از گوشی Mi max 3 منتشر شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی قرار است که در تاریخ ۱۹ جولای از گوشی Mi max 3  رونمایی کند. در حال حاضر باتوجه به اطلاعاتی که در TENAA منتشر شده بود و همچنین تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود. ما اطلاعات بسیاری درمورد این گوشی و طراحی آن داریم اما باتوجه به اینکه این گوشی هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است ممکن است در زمان انتشار با یک ویژگی و یا نکته قافلگیرکننده روبرو شویم. شرکت شیائومی امروز تصور تبلیغاتی این گوشی را منتشر کرد و بر روی این تصویر تبلیغاتی می توان طراحی قسمت جلویی گوشی را مشاهده کرد.

همچنین امروز تصاویری از جعبه این گوشی منتشر شد که اطلاعات چاپ شده بر روی گوشی احتمالاتی را که درمورد این گوشی داده می شد را تأیید کرده است. در تصویر تبلیغاتی که توسط شیائومی منتشر شده است صفحه نمایش بزرگ گوشی Mi max 3  به نمایش گذاشته می شود و نشان می دهد که صفحه نمایش این گوشی چقدر برای مسیریابی مناسب می باشد. باتوجه به این تصویر تبلیغاتی می توان به این مسئله پی برد که شرکت شیائومی از میزان حاشیه های صفحه نمایش در تمامی جهات کم کرده است تا بتوان به آسانی از این گوشی در یک دست استفاده کرد.

تصاویر جدیدی از گوشی Mi max 3 منتشر شد

در این گوشی حاشیه های سمت چپ و راست صفحه نمایش بسیار باریک می باشند. در حالیکه حاشیه های بالا و پایین کمی ضخیم تر می باشند. در حاشیه بالایی همانند نسخه قبلی این گوشی سنسورها، بلندگو و دوربین سلفی قرار گرفته است. اما حاشیه پایین صفحه نمایش برخلاف نسخه های قبلی که دارای دکمه های خاذنی بودند خالی می باشد و هیچگونه دکمه ای در قسمت پایینی صفحه نمایش گوشی Mi  max 3 وجود ندارد. تصاویر منتشر شده از جعبه گوشی نیز به ما قسمت جلویی و پشتی جعبه را به ما نشان می دهند.

البته باتوجه به اینکه هفته پیش مدیرعامل شرکت شیائومی تصویری از قسمت جلویی جعبه گوشی منتشر کرده بود در حال حاضر تنها قسمت پشتی جعبه برای ما تازگی دارد. اطلاعات چاپ شده در پشت جعبه تأیید می کند که گوشی Mi max 3 دارای یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد و باید بگوییم باتوجه به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی گوشی Mi max 2 که دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ بود شرکت شیائومی توانسته است یک قدم مثبت و بزرگ  را در بروزرسانی این سری از گوشی ها بردارد. همچنین طبق اطلاعات روی جعبه دوگانه بودن دوربین این گوشی تأیید شده و همچنین همانند اطلاعات قبلی سنسورهای این دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی ثبت شده است.

 

شرکت شیائومی علاوه بر استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ در این گوشی از یک باتری بسیار بزرگ و قدرتمند نیز با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر بهره برده است. نسخه ای که این تصویر از جعبه آن گرفته شده است دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. متأسفانه نوع پردازنده گوشی بر روی جعبه آن درج نشده است. گوشی Mi max 3  در تاریخ ۱۹ جولای بطور رسمی در چین رونمایی می شود و پس از آن وارد بازار جهانی می شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر