اخبار

یک تصویر تبلیغاتی جدید از گوشی Mi 8 Explorer Edition منتشر شد

یک تصویر تبلیغاتی جدید از گوشی Mi 8 Explorer Edition منتشر نشد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

هنگامیکه شرکت شیائومی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در تاریخ ۳۱ مه از گوشی Mi 8 Explorer Edition رونمایی کرد موجب شگفتی بسیاری از افراد شد. این گوشی دارای یک بدنه شیشه ای شفاف در پشت گوشی می باشد و این بدنه شفاف موجب جذابیت بسیار زیاد این گوشی شده است. از لحاظ ویژگی های سخت افزاری این گوشی نسبت به نسخه معمولی گوشی Mi 8 قوی تر می باشد. اما متأسفانه این گوشی تنها در زمان رونمایی دیده شد و پس از آن اطلاعاتی درمورد این گوشی در دسترس نبود و همچنان برای آغاز فروش آن باید منتظر بمانیم.

خرید گوشی های با سخت افزار قدرتمند  و همچنین  نسخه های ویژه گوشی های شیائومی یک کار سخت می باشد چرا که در بسیاری از موارد موجودی به سرعت تمام می شود. یکی از این موارد چندی پیش هنگام عرضه نسخه نقره ای رنگ گوشی Mi 6 به وقوع پیوست و در آن زمان به سختی می شد یک نسخه از این گوشی را بدست آورد و به همین دلیل ممکن است این گوشی نیز عرضه محدودی داشته باشد. به هرحال شرکت شیائومی قرار است که این گوشی را در چین بزودی عرضه کند. به تازگی یک تصویر تبلیغاتی از این گوشی منتشر شده است که در آن اعلام شده است که این گوشی در تاریخ ۲۴ جولای به فروش خواهد رسید. این گوشی قرار است با قیمت ۳۶۹۹ یوان ( تقریبا برابر با ۵۵۲ دلار) عرضه شود.

یک تصویر تبلیغاتی جدید از گوشی Mi 8 Explorer Edition منتشر نشد

اگر قرار بر عرضه بین المللی گوشی Mi 8 Explorer Edition باشد به نظر باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم. همانطور که در بالا اشاره کردیم این گوشی دارای یک قاب پشتی شیشه ای شفاف می باشد که می توان از طریق آن قسمت های مختلف گوشی را مشاهده کرد. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در پشت گوشی نمی باشد و بجای آن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و کاربران می توانند با لمس صفحه نمایش به آسانی قفل گوشی خود را باز کنند. صفحه نمایش این گوشی مجهز به یک سنسور فشارسنج بسیار حساس می باشد بنابراین شما با یک لمس آرام نیز می توانید قفل گوشی را باز کنید. همچنین در این گوشی فناوری تشخیص چهره استفاده شده و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ نیز برای تأمین قدرت پردازشی این گوشی بکار گرفته شده است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر