آموزش

آموزش مخفی کردن فیلم‌ها در برنامه Mi Video

آموزش مخفی کردن فیلم‌ها در برنامه Mi Video
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در گذشته برنامه پخش فایل‌های ویدئویی Mi Video فقط در رام‌های چین موجود بود اما پس از عرضه MIUI 9 این برنامه با رابط کاربری ساده شده، کنترل‌ها و ویژگی‌های جدید و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی برای کاربران جهانی نیز ارائه شد. ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی در برنامه Mi Video به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های ویدئویی خود را پنهان کنند. در این آموزش ما نحوه انجام این کار را به شما ارائه خواهیم کرد.

مخفی کردن فیلم‌ها در برنامه Mi Video بسیار آسان است، برای این کار برنامه را باز کرده و انگشت خود را روی هر یک از فایل‌های ویدئویی موجود نگه دارید و سپس گزینه انتخاب فایل‌ها ظاهر می‌شود، فیلمی که می‌خواهید آن را مخفی کنید را انتخاب کرده و بر روی گزینه پنهان سازی یا hide کلیک کنید. در این مرحله از شما رمز عبور درخواست می‌شود (در صورتی که از قبل رمز عبوری انتخاب نکرده باشید می‌بایست یک رمز عبور ایجاد کنید)، پس از انجام مخفی سازی برنامه برای شما پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات نشان خواهد داد.

آموزش مخفی سازی ویدئوها در برنامه Mi Video

برای بررسی و یا مشاهده ویدئوهای پنهان شده نیز می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید:

برنامه Mi Video را باز کرده، به بخش جستجوگر رفته و گزینه ویدئوهای پنهان را انتخاب کنید، رمز عبور را وارد و روی تایید کلیک کنید.

آموزش مخفی سازی ویدئوها در برنامه Mi Video

به پایان یکی دیگر از آموزش‌های شیائومی رسیدیم. لطفا در بخش دیدگاه‌ها نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر