اخبار

گوشی Redmi 6 pro شیائومی در تاریخ ۲۵ ژوئن رونمایی می شود

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی از طریق اکانت رسمی Mi Pad در شبکه اجتماعی Weibo رونمایی از تبلت Mi Pad 4 در تاریخ ۲۵ ژوئن را تأیید کرد این شرکت چینی همچنین از طریق اکانت رسمی Redmi Mobile در شبکه اجتماعی Weibo عرضه گوشی Redmi 6 Pro را در همان تاریخ تأیید کرد. تصویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی ۱۹:۹ می باشد.

گوشی Redmi 6 pro شیائومی در تاریخ 25 ژوئن رونمایی می شود

تصویر تبلیغاتی منتشر شده نتنها نسبت تصویر گوشی را مشخص می کند بلکه با توجه به اعداد و حروف بکار رفته بر روی لباس کاراکترهای موجود در زمین می توان به برخی از مشخصات این گوشی پی برد. طبق آنچه که در این تصویر آمده است گوشی redmi 6 pro مجهز به هوش مصنوعی، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. مشخصات کامل گوشی redmi 6 pro ماه گذشته بطور کامل از طریق TENAA منتشر شده بود. طبق اطلاعات جدید گوشی های Redmi 6 و Redmi 6A دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهند بود و دارای مشخصات و ویژگی های متوسطی می باشد. هرچند گوشی Redmi 6 pro دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به آن ۲ گوشی می باشد و دارای یک صفحه نمایش دارای بریدگی می باشد.

علاوه بر این، این گوشی از لحاظ سخت افزاری نیز قوی تر از ۲ گوشی Redmi 6 و Redmi 6A می باشد. طبق آنچه که در TENAA آمده است گوشی Redmi 6 pro دارای بدنه فلزی، دوربین دوگانه عمودی و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی می باشد. این گوشی همچنین مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با رزولوشن Full HD+ می باشد. انتظار می رود که این گوشی در نسخه های مختلفی مانند ۲ گیگابایت رم + ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود همچنین از نقاط قوت این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی آن از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. انتظار می رود که در این گوشی از اندروید ۸٫۱ استفاده شود که این مسئله می تواند موجب خوشحالی طرفداران شود.

گوشی Redmi 6 pro شیائومی در تاریخ 25 ژوئن رونمایی می شود
دوربین دوگانه بکار رفته در این گوشی دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بعنوان سنسور اولیه می باشد. همچنین از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی استفاده شده است. باوجود اینکه به زمان انتشار این گوشی نزدیک می شویم اما هنوز اخباری درمورد قیمت این گوشی منتشر نشده و بنظر برای پی بردن به قیمت این گوشی باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر