اخبار

شرکت شیائومی در تاریخ ۲۵ ژوئن از تبلت Mi Pad 4 رونمایی می کند

شرکت شیائومی در تاریخ 25 ژوئن از تبلت Mi Pad 4 رونمایی می کند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

طبق شایعاتی که در چند وقت اخیر به گوش می رسید شرکت شیائومی قصد دارد از نسل بعدی تبلت خود با نام Mi Pad 4 رونمایی کند حال این شرکت بطور رسمی اعلام کرده است که در تاریخ ۲۵ ژوئن از تبلت Mi Pad 4 رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات قبلی نسل چهارم تبلت شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی با رزولوشن Full HD با تراکم پیکسلی ۳۲۰ PPI خواهد بود. همچنین طبق آنچه که گفته شده است صفحه نمایش این تبلت ممکن است که دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ باشد هرچند این مسئله هنوز تأیید نشده است.

شرکت شیائومی در تاریخ 25 ژوئن از تبلت Mi Pad 4 رونمایی می کند

گفته می شود که تبلت Mi Pad 4 بگونه ای طراحی شده است که به آسانی می توان با یک دست از آن استفاده کرد. همچنین پیش از این شایعاتی مبنی بر استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ با سرعت ۲ گیگاهرتز و یا ۲٫۲ گیگاهرتز در این تبلت منتشر شده بود اگرچه تاکنون در مورد میزان رم و حافظه جانبی این تبلت اطلاعاتی منتشر نشده است. طبق گزارشات اخیر تبلت Mi Pad 4 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را دارد. هرچند باتوجه به اینکه در تبلت Mi Pad 3 این قابلیت وجود نداشت احتمال اضافه کردن آن در Mi Pad 4 نیز کمی بعید به نظر می رسد.

انتظار می رود که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این تبلت استفاده شود همچنین استفاده از اندروید ۸٫۱ در این تبلت قابل پیش بینی می باشد. انتظار می رود که تبلت Mi Pad 4 مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری باشد. همچنین طبق تأییدیه ۳C توان شارژ این تبلت ۱۰ وات می باشد. با اینحال بسیاری از اطلاعات درمورد این تبلت براساس حدس و گمان ها می باشد و برای اطمینان از ویژگی های این تبلت باید تا زمان رونمایی رسمی در تاریخ ۲۵ ژوئن منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر