اخبار

گوشی می مکس ۳ در سایت JD قرار گرفت

گوشی می مکس 3 در سایت JD قرار گرفت
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی می مکس ۳ که به احتمال زیاد در تاریخ ۱۹ جولای رونمایی خواهد شد در سایت JD قرار گرفت. در این فروشگاه چینی هنوز قیمت گوشی مشخص نشده اما می توان نوبت خرید را رزرو کرد. همچنین در این سایت برخی از مشخصات گوشی قرار گرفته است. طبق آنچه که در سایت JD آمده است آخرین فرصت برای رزرو تاریخ ۱۹ جولای می باشد و فروش این گوشی از تاریخ ۲۰ جولای آغاز خواهد شد. در صفحه این محصول مشخصاتی مانند صفحه نمایش، باتری و پردازنده آن قرار گرفته است. جدیدترین تصاویر تبلیغاتی شیائومی نیز بطور ویژه به صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمند این گوشی اشاره داشتند. تاکنون هیچگونه تأییدیه رسمی در مورد نوع پردازنده این گوشی منتشر نشده است.

گوشی می مکس 3 در سایت JD قرار گرفت

طبق برخی از شایعات در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده شده است. طبق آنچه که در TENAA آمده گوشی می مکس ۳ مجهز به یک پردازنده ۸ هسته ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز خواهد بود و با توجه به همین نکته بسیاری احتمال می دهند که در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده شود. شرکت شیائومی پیش ازاین از این پردازنده در گوشی Redmi 5 pro استفاده کرده بود. قرار گرفتن گوشی می مکس ۳ در سایت JD تمامی حدس و گمان ها را کنار زد و اعلام کرد که در این گوشی از پردازنده اشنپدراگون ۶۳۶ استفاده خواهد شد.

انتظار می رود که این گوشی در رنگ های مختلفی مانند مشکی، طلایی و آبی عرضه شود. طبق رندرهایی که آقای لی جون چند ساعت پیش منتشر کرد این گوشی دارای یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن FULL HD plus خواهد بود. آقای لی جون همچنین به این نکته که این گوشی دارای یک باتری فوق العاده می باشد اشاره کرده است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می رود که این گوشی از نظر میزان رم در نسخه های ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی و از نظر میزان حافظه داخلی در نسخه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر