اخبار

گوشی Mi 8 شیائومی دیگر مشکل تأمین شدن ندارد

گوشی Mi 8 شیائومی دیگر مشکل تأمین شدن ندارد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی برای جلب توجه و فروش بیشتر محصولات جدید خود از سیستم حراج کردن استفاده می کند و به دلیل موجودی کمی که از هر محصول دارد به سرعت آن محصول ناموجود می شود. شرکت شیائومی از سیستم حراج برای گوشی می ۸ نیز استفاده کرده است. اما به نظر می رسد که سیستم سازوکار این شرکت بهبود پیدا کرده است. چراکه در یک ماه گذشته تعداد بسیار زیادی حراج برای گوشی Mi 8 برگزار شده است. در ابتدای روز جاری شرکت شیائومی یک حراج دیگر را برای گوشی Mi 8  آغاز کرد ولی موجودی گوشی بعد از ۲ ساعت به اتمام رسید.

برخلاف قبل که کاربران برای هر حراج باید چند روز منتظر می ماندند اما اینبار شرکت شیائومی اعلام کرده است که حراج بعدی در ساعت ۸ امشب انجام خواهد شد. این فاصله زمانی کوتاه بین ۲ حراج نشان دهنده این مسئله می باشد که وضعیت انبار این شرکت بهبود پیدا کرده و این شرکت با امیدواری بیشتری محصولات جدید خود را تولید می کند. گوشی Mi 8 به عنوان جانشین گوشی Mi 6 روانه بازار شده است و شرکت شیائوی بجای استفاده از نام MI 7 تصمیم گرفت که به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس خود این گوشی را با نام Mi 8 روانه بازار کند.

گوشی می ۸ دارای یک صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی AMOLED و با نسبت تصویر ۱۸٫۷:۹ می باشد. برای تأمین قدرت این گوشی نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهمراه ۶ گیگابایت رم استفاده شده است. از نظر میزان حافظه داخلی نیز این گوشی با ۳ ظرفیت مختلف ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده است. برای دوربین این گوشی از سیستم دوربین های دوگانه با ۲ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به رابط کاربری MIUI در پایه اندروید ۸، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از ۲ سیمکارت و GPS دوبانده اشاره کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر