اخبار

شرکت شیائومی از لامپ سقفی Yeelight Meteorite Induction رونمایی کرد

شرکت شیائومی از لامپ سقفی Yeelight Meteorite Induction رونمایی کرد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

همانطور که می دانید شرکت Yeelight بعنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شیائومی به تولید محصولات مرتبط با روشنایی هوشمند مشغول می باشد. این شرکت تاکنون لامپ ها، لامپ های سقفی، چراغ خواب و چراغ مطالعه های مختلفی را روانه بازار کرده است که هر کدام از آن ها توانسته است فروش مناسبی را تجربه کند. حال این شرکت جدیدترین محصول خود را که یک لامپ سقفی می باشد با نام Yeelight Meteorite Induction روانه بازار کرده است. این لامپ سقفی مشابه لامپ Yeelight induction night می باشد که در سال گذشته عرضه شده است و این به این معنا می باشد که این لامپ مجهز به یک سنسور حرکت می باشد و هنگامیکه این سنسور یک حرکت را تشخیص دهد لامپ روشن می شود و هنگامیکه حرکتی نباشد لامپ خاموش خواهد ماند.

شرکت شیائومی از لامپ سقفی Yeelight Meteorite Induction رونمایی کرد

میزان نور تولیدی این لامپ برای روشن کردن اطاق ها، راهروها و سایر بخش های خانه مناسب می باشد و در شب هنگامیکه سایر لامپ ها خاموش می باشد لازم نیست که آن ها را روشن کنید چراکه نور این لامپ برای انجام هرکاری و دیدن مسیر کفایت می کند. این لامپ مجهز به ۲ سنسور مختلف می باشد که یکی سنسور حساس به نور و دیگری سنسور مادون قرمز بدن انسان می باشد. این سنسورها در تاریکی بصورت خودکار روشن می شوند و اجازه نمی دهند که با هر حرکت بدن در خواب لامپ روشن شود و هنگامیکه این سنسورهای هیچ حرکتی را دریافت نکنند بصورت خودکار برای ۶۰ ثانیه غیر فعال می شوند.

شرکت شیائومی از لامپ سقفی Yeelight Meteorite Induction رونمایی کرد

لامپ سقفی Yeelight Meteorite Induction دارای اندازه کوچکی می باشد و قطر این لامپ تنها ۲۵ سانتی متر می باشد و به دلیل همین اندازه کوچک به آسانی می توان از این لامپ در هر مکانی استفاده کرد. وجود سنسور تشخیص حرکت در این لامپ به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به آسانی مکان هایی مانند جلوی در ورودی و یا بالکن خانه خود را در مواقع ضروری و بدون نیاز به هیچگونه فشردن کلید و یا دکمه ای روشن کنید. این لامپ در حال حاضر با قیمت ۹۹ یوان ( تقریباً ۱۴ دلار ) در فروشگاه های شیائومی به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر