اخبار

گوشی جدید شیائومی در Geekbench مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ نیست

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

انتظار نمی رود که پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ تا سال آینده عرضه شود اما شرکت کوالکام درحال حاضر در حال کار بر روی این پردازنده می باشد. در حدود ۱ ماه پیش ۱ گوشی سونی  در بنچمارک Geekbench قرار گرفت که گفته می شد مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ می باشد. حال یک گوشی دیگر اینبار از شرکت شیائومی در Geekbench  با این پردازنده قرار گرفته است.

این گوشی با نام Xiaomi SDM855 for arm64 و در تاریخ ۲۷ جولای در بنچمارک قرار گرفته است. در حالیکه در نام گوشی عبارت  SDM855 دیده می شود اما طبق اطلاعات این گوشی مجهز به چیپست msm8998 می باشد که با نام اسنپدراگون ۸۳۵ نیز شناخته می شود. امتیاز کسب شده توسط این پردازنده نیز کمتر از امتیازی است که توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ که بعنوان پردازنده پرچمدار سال جاری شناخته می شود، می باشد وهمین نکته تأیید می کند که در این گوشی خبری از اسنپدراگون ۸۵۵ نیست.

گوشی جدید شیائومی در Geekbench مجهز به اسنپدراگون 855 نیست

انتظار می رود که با رونمایی از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ این چیپست تبدیل به اولین چیپست ۷ نانومتری شود و انتظار می رود که با افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی روبرو باشیم. همچنین در این چیپست از یک مودم جدید با نام Snapdragon X24 استفاده خواهد شد. طبق گزارش TSMC تولید انبوه این چیپست آغاز شده که با توجه به اینکه این چیپست قرار نیست تا سال ۲۰۱۹ در هیچ دستگاهی استفاده شود جای شگفتی و تعجب دارد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر