اخبار

یک نسخه جدید از گوشی Mi 8 Explorer شیائومی در TENAA به ثبت رسید

یک نسخه جدید از گوشی Mi 8 Explorer شیائومی در TENAA به ثبت رسید
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Mi 8 Explorer شیائومی بطور همزمان با سایر گوشی های خانواده می ۸ رونمایی شد و به سرعت نیز توانست که توجه بسیاری را به سمت خود معطوف کند. نسخه ای از این گوشی که چند روز پیش برای اولین بار به فروش رسید نیز به سرعت در فروشگاه ناموجود شد. حال در سایت TENAA یک نسخه جدید از این گوشی به ثبت رسیده که نسبت به نسخه قبلی دارای تغییراتی می باشد.

گوشی Mi 8 Explorer شیائومی قبلاً در سایت TENAA تأیید شده بود و گوشی که به تازگی ثبت شده بطور مشخص دارای تغییرات و شماره مدل متفاوتی می باشد. در حالیکه نسخه قبلی با شماره مدل M1807E8S به ثبت رسیده بود نسخه جدید دارای شماره M1807E8A می باشد. بغیر از این به نظر می رسد از نظر طراحی نیز این گوشی دچار تغییر شده است. در نسخه جدید بنظر می رسد که دوربین سلفی به اسپیکرنزدیک تر شده است.

یک نسخه جدید از گوشی Mi 8 Explorer شیائومی در TENAA به ثبت رسید

همانطور که می دانید نسخه اصلی گوشی Mi 8 Explorer دارای یک قاب پشتی شفاف، سنسور اثرانگشت موجود در صفحه نمایش و سنسور تشخیص چهره ۳ بعدی می باشد. ممکن است که نسخه جدید فاقد سیستم نشخیص چهره ۳ بعدی باشد. بعلاوه این مدل دارای یک نسخه با ۴ گیگابایت رم در کنار نسخه های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی می باشد. در حالیکه مدل قبلی دارای تنها یک نسخه با ۸ گیگابایت رم بود. این مدل دارای یک صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۲۴۸ می باشد. برای پردازنده نیز به احتمال زیاد از اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد شد.

 

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر