اخبار

لیست گوشی های پرچمدار که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه می شوند

لیست گوشی های پرچمدار که در نیمه دوم سال 2018 عرضه می شوند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

در ماه پیش شرکت هواوی از گوشی Nova 3 که مجهز به پردازنده Kirin 970 بود رونمایی کرد. برند زیرمجموعه این شرکت (آنر) نیز از گوشی های Honor 10 GT و Honor Note 10 نیز با همان پردازنده رونمایی کرد. انتظار می رود که شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل در نیمه دوم سال گوشی های پرچمدار جدیدی را روانه بازار کنند. یک منبع چینی که سابقه خوبی در افشای اطلاعات تولید کنندگان دارد یک لیست از گوشی های پرچمداری که در نیمه دوم سال عرضه می شوند را منتشر کرده است که در ادامه باهم به بررسی آن خواهیم پرداخت.

گوشی های پرچمدار ماه آگوست

لیست گوشی های پرچمدار که در نیمه دوم سال 2018 عرضه می شوند

انتظار می رود که گوشی های Meizu 16 و Meizu 16 Plus در تاریخ ۸ آگوست توسط شرکت Meizu عرضه شوند. همچنین انتظار می رود که گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ در روز بعد از آن یعنی ۹ آگوست عرضه شود. همچنین طبق شایعات گوشی های Smartisan Pro 3 و OPPO R17 نیز در همین ماه عرضه شوند. انتظار می رود که گوشی N7 Pro 360  در اواخر آگوست رونمایی شود.

گوشی های پرچمدار ماه سپتامبر

لیست گوشی های پرچمدار که در نیمه دوم سال 2018 عرضه می شوند

اولین گوشی که انتظار می رود در ماه سپتامبر رونمایی شود LG V40 ThinQ می باشد. طبق یک گزارش جدید شرکت LG در ماه سپتامبر از این گوشی رونمایی می کند و عرضه آن را به ابتدای ماه اکتبر موکول خواهد کرد. گوشی های آیفون سال ۲۰۱۸ نیز در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد. طبق گزارشات جدید ۲ گوشی جدید آیفون که دارای صفحه نمایش های OLED می باشند با نام های iPhone 9 و iPhone 9 Plus روانه بازار خواهند شد. همچنین شرکت اپل انتظار دارد از یک گوشی آیفون دیگر که دارای صفحه نمایش LCD می باشد در ماه سپتامبر رونمایی کند. با این حال طبق یک گزارش جدید شرکت در تولید گوشی دارای صفحه نمایش LCD با مشکل روبرو شده و ممکن است که این گوشی در ماه اکتبر و یا نوامبر عرضه شود. سال گذشته شرکت شیائومی از گوشی MI Mix 2 در تاریخ ۱۱ سپتامبر رونمایی کرد. به همین دلیل ممکن است که گوشی Mi mix 3 نیز در ماه سپتامبر سال جاری عرضه شود. البته طبق ادعای یکی از خبرنگاران این گوشی ممکن است با کمی تغییر در ماه اکتبر رونمایی شود.

گوشی های پرچمدار ماه اکتبر

انتظار می رود که گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در ماه سپتامبر و یا اکتبر رونمایی شوند و از آنجایی که نسل قبلی این گوشی در ماه اکتبر عرضه شده بود انتظار می رود که نسل جدید نیز در همین ماه رونمایی شود. همچنین انتظار می رود که گوشی های Nubia Z19 و گوشی های سری Mate 20 هواوی که شامل Mate 20 و Mate 20 Pro می شود در میانه ماه اکتبر رونمایی شوند.

گوشی های پرچمدار ماه نوامبر

انتظار می رود که در میانه ماه نوامبر شرکت وان پلاس از گوشی OnePlus 6T رونمایی کند. همچنین به احتمال زیاد برند آنر نیز در همان زمان از گوشی Honor V11 رونمایی خواهد کرد.

گوشی های پرچمدار ماه دسامبر

در میانه های ماه دسامبر ممکن است که ۳۶۰ Mobiles از گوشی پرچمدار N8 360 رونمایی کند. برند آنر نیز ممکن است در همین ماه از گوشی Honor Magic 2 رونمایی کند. چرا که نسخه قبلی آن در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود. همچنین به احتمال زیاد در این ماه ممکن است از گوشی های Vivo X22 و Xplay7 رونمایی شود.

این لیست گوشی های پرچمداری است که انتظار می رود تا پایان سال عرضه شوند. به نظر شما کدامیک از این گوشی های پرچمدار می تواند اتفاق هیجان انگیز تری را رقم بزند. لطفاً نظر خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر