اخبار

موس گیمینگ شیائومی در چین با قیمت ۲۴۹ یوآن عرضه شد

موس گیمینگ شیائومی در چین با قیمت 249 یوآن عرضه شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

پس از موفقیت شرکت چینی شیائومی در تولید موس وایرلس مدل Youth Edition، امسال هم این شرکت اقدام به طراحی و تولید موس مخصوص بازی و گیمرهای حرفه‌ای کرده است. موس گیمینگ شیائومی با قیمت بسیار مناسب ۲۴۹ یوآن (چیزی در حدود ۳۹ دلار) و طراحی منحصر به فردی در دسترس همگان قرار گرفته است.

کمپانی شیائومی درباره این جدیدترین طراحی خود عنوان کرده است که موس گیمینگ شیائومی، از طراحی ارگونومیک و میکروموشن برخوردار است؛ بنابراین برای بازی های طولانی مدت مناسب است و هیچ فشاری را به مچ دست گیمر وارد نمی کند. این موس نسبت به حرکت بسیار حساس است و در طراحی آن به نکات ظریف بسیاری مانند، دکمه هدف گیری سریع و عملکردهای پشت سرهم و همه آنچه در یک بازی ممکن است نیاز داشته باشید، دقت شده است. این موس دارای ویژگی DPI قابل تنظیم است که به گیمر کمک می‌کند در خلال بازی؛ هدف گیری و شلیک دقیق‌تری داشته باشد.

ماوس گیمینگ شیائومی مجهز به سنسور نوری حرفه‌ای ۷۲۰۰dpi است که می‌توانید آن را با پنج سرعت مختلف تنظیم کنید. دو دکمه در بالای موس تعبیه شده که یکی برای افزایش و دیگری برای کاهش سرعت موس استفاده می‌شود. علاوه بر این موس دارای یک نشانگر LED نیز می‌باشد که سرعت DPI موس در لحظه را نشان می‌دهد.

ماوس گیمینگ شیائومی
موس گیمینگ شیائومی از یک پردازشگر بسیار قوی ۳۲ بیتی ARM بهرمند است، با استفاده از این پردازشگر در نرم افزار می‌توانید سرعت موس خود را با چهار سرعت ۱۲۵/۲۵۰/۵۰۰/۱۰۰۰ تنظیم کنید. علاوه براین شتاب این موس ۳۰ گیگ و سرعت دنبال کردن حرکات در آن ۱۵۰ IPS است که همین دو ویژگی دقت بالا و سرعت بسیار مناسبی برای گیمر به همراه دارد که منجر به جلب رضایت او می‌شود.

موس گیمینگ شیائومی می‌تواند همزمان در دو حالت وایرلس و اتصال با سیم کار کند. دلیل طراحی موسی که از هر دو حالت اتصال بدون سیم و با سیم پشتیبانی می‌کند این بوده است که، اغلب اتصال با سیم ، قوی‌تر و پایدارتر است و اتصال وایرلس برای محیط کار و منزل راحتی بیشتری برای کاربر به همراه دارد. شرکت شیائومی در نظر داشته با اضافه کردن این ویژگی نهایت راحتی را به کاربران هدیه دهد.

در کنار همه این ویژگی‌ها، ماوس گیمینگ شیائومی از نورهای RGB نیز برخوردار است و شما از میان چهار رنگ نوری که برای این موس طراحی شده است، هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. کافی است غلطک موس را بچرخانید تا رنگ نور دلخواهتان را انتخاب کنید. موس گیمینگ شیائومی هم با سیستم‌های مایکروسافت و هم سیستم‌های اپل سازگار است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر