اخبار

مشخصات گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite شیائومی در سایت های رومانیایی قرار گرفت

مشخصات گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite شیائومی در یک سایت رومانیایی قرار گرفت
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی قرار است که در تاریخ ۲۴ جولای در اسپانیا یک رویداد رونمایی برگزار کند و در طی آن از ۲ گوشی جدید خود تحت پروژه اندروید وان گوگل رونمایی کند. به احتمال زیاد این شرکت چینی در این رویداد از گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite رونمایی خواهد کرد. مشخصات و قیمت این ۲ گوشی پیش از این از طریق فروشگاه های سوئیسی و لهستانی منتشر شده بود. حال هر ۲ گوشی در ۲ سایت رومانیایی با مشخصات و قیمت کامل قرار گرفته اند.

گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite در واقع به ترتیب گوشی های Mi 6X و Mi 6 pro هستند که در آن ها بجای استفاده از رابط کاربری MIUI از اندروید خالص استفاده شده است. گوشی MI A2 از نظر میزان حافظه داخلی در ۲ نسخه متفاوت (۳۲ و ۶۴ گیگابایت) عرضه خواهد شد و  این نسخه ها همچنین دارای ۴ گیگابایت رم خواهند بود. نسخه دارای ۳۲ گیگابایت رم این گوشی با قیمت ۱۲۷۳ لئوی رومانی (تقریباً ۳۲۰ دلار) و نسخه دارای ۶۴ گیگابایت رم با قیمت ۱۴۰۰ لئوی رومانی (تقریباً ۳۵۲ دلار) در سایت QuickMobile.ro قرار گرفته اند و طبق اعلام سایت فروش این گوشی ها از ۷ روز دیگر اغاز می شود.

اما در سایت PCGarage.ro گوشی Mi A2 با قیمت بالاتری عرضه شده بطوریکه نسخه دارای ۳۲ گیگابایت رم دارای قیمتی برابر ۱۴۰۰ لئوی رومانی (تقریباً ۳۵۲ دلار) و نسخه دارای ۶۴ گیگابایت رم دارای قیمتی برابر با ۱۶۰۰ لئوی رومانی (تقریباً ۴۰۲ دلار) می باشد. همچنین طبق اعلام  این سایت این گوشی از ۱۲ روز دیگر قابل خرید می باشد.

از ویژگی های گوشی Mi A2 می توان به صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن FULL HD Plus، چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ شرکت کوالکام، تا ۶ گیگابایت رم، تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی دوگانه تا سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۳ اشاره کرد.

در سایت QuickMobile.ro 2 نسخه متفاوت از گوشی Mi A2 Lite برای فروش قرار گرفته که قیمت آن ها بصورت ۹۳۳ لئوی رومانی (تقریباً ۲۳۴ دلار)  برای نسخه دارای ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۱۳۰ لئوی رومانی (تقریباً ۲۸۴ دلار) برای نسخه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در سایت PCGarage.ro نیز این ۲ نسخه قرار گرفته اند که قیمت این ۲ نسخه به ترتیب ۱۰۰۰ لئوی رومانی (تقریباً ۲۵۱ دلار) و ۱۲۰۰ لئوی رومانی (تقزیباً ۳۰۱ دلار) می باشد. تاریخ موجود شدن گوشی Mi A2 Lite در این سایت ها همانند نسخه اصلی یعنی Mi A2 می باشد.

از ویژگی های گوشی Mi A2 Lite می توان به صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن FULL HD Plus، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ شرکت کوالکام، تا ۴ گیگابایت رم، تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه پشتی با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر