اخبار

شیائومی و سامسونگ هر کدام ۳۰ درصد بازار موبایل هند را در فصل دوم سال بدست آوردند

شیائومی و سامسونگ هر کدام 30 درصد بازار موبایل هند را در فصل دوم سال بدست آوردند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی که در سال گذشته و در ابتدای سال جاری بیشترین میزان فروش گوشی های هوشمند را در بازار هند داشت حال رتبه اول را بصورت مشترک با سامسونگ تقسیم کرد. اگر به عملکرد شرکت شیائومی در ۳ سال گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم که این شرکت در طول این چند سال دست به کار بزرگی زده و توانسته با شرکت سامسونگ ۶۰ درصد بازار هند را در اختیار داشته باشد.

هرچند افزایش سهم شرکت شیائومی در بازار هند برای سامسونگ ضربه مهلکی بود اما این شرکت همچنان رتبه ۱ لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند را با وجود کاهش فروش گوشی های پرچمدار خود همچنان در اختیار دارد. البته این میزامن افت فروش به اندازه ای نبود که شرکت شیائومی بتواند برتری را که در ۳ ماهه اول سال جاری داشت ادامه دهد. طبق اعلام گزارشات شرکت شیائومی و سامسونگ هرکدام در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۸ توانسته اند که ۹٫۹ میلیون عدد گوشی هوشمند در هند بفروش برسانند. کل گوشی های فروخته شده در این مدت زیر ۳۳ میلیون عدد گوشی بوده است و این به این معنا می باشد که این ۲ شرکت بر روی هم بیش از ۵۰ درصد بازار موبایل هند را در اختیار دارند.

شیائومی و سامسونگ هر کدام 30 درصد بازار موبایل هند را در فصل دوم سال بدست آوردند

شرکت سامسونگ نسبت به سال گذشته توانسته است سهم خود را در بازار افزایش دهد. که این مسئله نشان از عملکرد مثبت این شرکت دارد. در گزارش منتشر شده پرفروش ترین گوشی فصل نیز معرفی شده است و بدون هیچ جای شگفتی گوشی Redmi 5A شیائومی با ۳٫۳ میلیون عدد فروش در صدر لیست قرار دارد و پس از آن گوشی گلکسی جی ۲ پرو ۲۰۱۸ سامسونگ با ۲٫۳ میلیون عدد فروش بهترین عملکرد را در بین گوشی های سامسونگ داشته است. یکی از مهم ترین دلایل افزایش فروش محصولات شرکت سامسونگ  را می توان عرضه هدفمند گوشی های میانرده و ارزان قیمت سری جی و آ و برخی دیگر از مدل ها دانست. شرکت های ویوو و اپو پایین تر از شرکت شیائومی و سامسونگ رتبه های سوم و چهارم لیست پرفروش ترین ها را در اختیار دارند.

 منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر