اخبار

شیائومی یک روتر پرچمدار Wi-Fi 6 در کنار سری Mi 10 راه اندازی می کند

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد شیائومی قصد دارد یک روتر پرچمدار را که دارای وای فای ۶ است در کنار سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود ، یعنی شیائومی می ۱۰ قرار دهد. این اطلاعات در ویبو که یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی است ، در اوایل روز ۷ فوریه ۲۰۲۰ به اشتراک گذاشته شد. برای افراد بی اطلاع ، Wi-Fi 6 آخرین استاندارد در فناوری WiFi است (پشتیبانی بی سیم) .
همچنین به عنوان AX WiFi یا ۸۰۲٫۱۱ ax WiFi شناخته می شود و نسل بعدی است که استاندارد WiFi 802.11ac را موفق می کند. دوم اینکه معمولاً در بیشتر روترها مورد استفاده قرار می گیرد ، دچار یک سری مسائل از جمله تراکم شبکه ، فاقد ناحیه پوشش و نیاز مداوم به تعویض SSID می شود. با این حال ، به نظر می رسد که WiFi 6 در همه مناطق ذکر شده بهبود می یابد.
در مقایسه با نسل قبلی خود ، Wi-Fi 6 توان مصرفی و قابلیت پوشش روتر را بهینه می کند و از اتصالات همزمان با بیشترین سرعت پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر ، اتصال با طیف گسترده تری قوی تر است و می تواند همزمان از چندین اتصال بهتر پشتیبانی کند. از دیگر مزایای آن می توان به طور کلی تأخیر کمتر ، سرعت بالای انتقال داده و موارد دیگر اشاره کرد. پیش بینی می شود که ارائه دهنده روتر Wi-Fi پرچمدار آینده شیائومی از این استاندارد فناوری جدید WiFi پشتیبانی کند.
علاوه بر این ، انتظار می رود با سری Mi 10 شیائومی، Mi 10 و Mi 10 Pro که نیز از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کنند، روتر با گوشی های هوشمند نیز سازگار می باشد. در حال حاضر ، استاندارد جدید هنوز به شدت اتخاذ شده و در گردش تجاری فعال تر می شود.
متأسفانه ، هنوز اطلاعات در مورد راه اندازی و انتشار کمیاب هستند و جزئیات دقیق تر در حال حاضر در دسترس نیست. روتر جدید شیائومی می تواند مرحله ای را با سری Mi 10 به اشتراک بگذارد اما احتمالاً به طور جداگانه نیز راه اندازی خواهد شد. بنابراین درمورد پیشرفت های بیشتر در مورد راه اندازی و انتشار آینده شیائومی با ما همراه باشید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر