اخبار

اطلاعات فاش شده جدید نشان دهنده طراحی جلو و عقب گوشی های Mi 10، Mi 10 می باشد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شرکت شیائومی هنوز درمورد تاریخ عرضه گوشی سری Mi 10 سکوت اختیار کرده است. با این حال گفته می شود که تلفن های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro در تاریخ ۱۳ فوریه ساعت ۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) در چین رسمیت پیدا می کنند. این رویداد به صورت رسمی از طریق یک کنفرانس زنده آنلاین برگزار می شود. هنوز تأیید نشده است که آیا این شرکت همچنین گوشی Xiaomi Mi 10 Explorer Edition Edition را با پشتی شفاف راه اندازی خواهد کرد. ماه گذشته ، چندین عکس زنده از گوشی Mi 10 شیائومی ظاهر شده بود تا طراحی آن را فاش کند. تصویری از مطالب تبلیغاتی از سری Xiaomi MI 10 و تصویری از آنچه به نظر می رسد به عنوان یک تصویر رسمی است ، اکنون در Weibo در حال کامل شدن است. این تصاویر جدید ، طراحی های جلویی و عقب گوشی های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی را فاش کرده است.
در تصاویر جدید ، دو گوشی Mi 10 با کمی تفاوت در ترتیب دوربین وجود دارند. به نظر می رسد نوع سبز رنگ آن که دارای تعداد دوربین کمتری است Xiaomi Mi 10 باشد در حالی که مدل آبی رنگ آن می تواند Xiaomi Mi 10 Pro باشد زیرا دارای یک دوربین اضافی است.
تنظیم دوربین Xiaomi Mi 10 شامل سه لنز است که در کنار هم قرار گرفته اند و یک سنسور چهارم جداگانه و یک فلاش LED قرار دارند. از طرف دیگر ، به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 Pro یک ویژگی سنسور اضافی بین لنزهای دوم و سوم دارد. همانطور که گزارش های گذشته فاش کرده اند ، سری Mi 10 به یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.
متن چینی در تصویر تبلیغاتی نشان می دهد که سری Mi 10 با پلت فرم گوشی همراه Snapdragon 865 و با ویژگی های دوربین مانند ویدئوگرافی ۸K و بزرگنمایی هیبریدی ۵۰X وارد می شود. با صفحه نمایش سری Mi 10 شیائومی ، به نظر می رسد Mi 10 و Mi 10 Pro می توانند دارای همان نوع صفحه نمایش ورزشی باشند.
عکس های فاش شده نشان می دهد که این گوشی ها به یک صفحه نمایش خمیده مجهز شده اند که در گوشه سمت چپ بالای آن سوراخ پانچ دارد. نمایشگر این گوشی توسط حاشیه های بسیار باریک احاطه شده است. به نظر می رسد یک گوشی در حاشیه نازک بالای گوشی Mi 10 وجود دارد. گمانه زنی شده که نمایشگر سری Mi 10 از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین از یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برد. مشخصات دیگر آن که انتظار می رود در سری Mi 10 در دسترس باشد شامل LPPDR5 RAM و Wi-Fi 6 می باشد. Mi 10 Pro ممکن است از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی کند در حالی که Mi 10 ممکن است با شارژر سریع ۳۰ وات وارد شود. مدل پایه MI 10 می تواند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود. قیمت سری Mi 10 می تواند بین ۳۵۰۰ یوان ( تقریباً۵۰۰ دلار) و ۵۰۰۰ یوان (تقریباً ۷۱۶ دلار) قیمت داشته باشد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر