اخبار

سامسونگ همچنین حافظه LPDDR5 را به Xiaomi Mi 10 عرضه می کند

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شرکت شیائومی اعلام کرد که سری جدید Mi 10 ، حافظه جدید LPDDR5 را در کل ترکیب قرار خواهد داد. میکرون اولین بار این خبر را تأیید کرد و از تولید انبوه اولین تراشه RAM LPDDR5 برای Mi 10 خبر داد. با این حال ، به زودی پس از این اعلامیه ، کاربران تحت وب Weibo سؤال کردند که آیا شیائومی قصد دارد از تراشه های حافظه LPDDR5 سامسونگ نیز استفاده کند.
یک سوال معتبر داده شده بود که چگونه سری آینده سامسونگ گلکسی S20 ، پرچمدار Red Magic 5G نوبیا انتظار می رود از تراشه حافظه جدید سامسونگ استفاده کند. مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی جون تأیید کرد که سری Mi 10 از تراشه های سامسونگ و همچنین تراشه های حافظه LPDDR5 میکرون استفاده خواهد کرد. تراشه های حافظه سامسونگ و میکرون LPDDR5 هر دو سرعت حداکثر ۶٫۴ گیگابیت بر ثانیه را تجربه می کنند ، که افزایش قابل توجهی ۵۰٪ نسبت به نسل قبلی LPDDR4X دارد. تراشه های دوره جدید همچنین نوید دهنده کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی در مصرف برق را می باشند.
و اگر سامسونگ در حال تهیه کردن تراشه های حافظه LPDD5 برای Xiaomi Mi 10 باشد ، ما نمی توانیم به طور کامل این احتمال را رد کنیم که سامسونگ نوع برتر رام ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 را ساخته است. از این گذشته سامسونگ فاش کرده بود که بر روی ماژول RAM 16 گیگابایتی برای سال ۲۰۲۰ کار می کند.
شیائومی هرگز ترس از گنجاندن ماژول های رم بالا درون گوشی های پرچمدار خود نداشت. به عنوان مثال ، جدیدترین گوشی آن Mi 9 Pro 5G نیز از نوعی رم ۱۲ گیگابایتی نیز برخوردار است. بنابراین ، تعجب آور نیست که یک ماژول RAM 16 گیگابایتی LPDDR5 RAM را در مدل بالای Xiaomi Mi 10 Pro 5G مشاهده کنید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر