اخبار

شیائومی یوپین یک بارانی یکبار مصرف را با قیمت ۲۹٫۹ یوان ( تقریباً ۴٫۳ دلار) راه اندازی کرد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

پلتفرم Xiaomi Youpin اوایل روز ۷ فوریه ۲۰۲۰ یک بارانی یکبار مصرف جدید را راه اندازی کرده است که دارای قیمت ۲۹٫۹ یوان است که تقریباً در حدود ۴٫۳ دلار آمریکا می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست ، این محصول یک بارانی یکبار مصرف است که برای محافظت از یک باران غیر منتظره ساخته شده است. این محصول توسط پلتفرم Xiaomi Youpin فروخته و توزیع می شود در حالی که Zhongke Hongrun Technology Co. Ltd خدمات پس از فروش را برای همین محصول ارائه می دهد.
بارانی یکبار مصرف با چند ویژگی مفید و همچنین جدا از محافظت از کاربر در برابر باران وارد می شود. باز و بسته شدن آن برای استفاده کردن بسیار آسان است، درصد سریعی برای جلوگیری از ورود قطرات باران بر روی وسایل دارا می باشد. این کار از طریق طراحی دکمه باز آن با چهار دکمه فشرده در ردیف جلو امکان پذیر است.
این محصول همچنین با ۲ رنگ متفاوت زرد و آبی و در دسترس می باشد و دارای یک سجاف گسترده است که استفاده از آن را در حین پیاده روی و حتی دوچرخه سواری آسان تر می کند. این بارانی یکبار مصرف نیز می تواند برای محافظت از عناصر دیگر مانند برف و گرد و غبار استفاده شود و در صورت وجود عناصر جوی غافلگیرکننده ، مانند رگبار ابر ، می تواند به عنوان پشتیبان ساده و مؤثر عمل کند.
این بارانی یکبار مصرف از جنس PE با ضخامت ۰٫۰۵ میلی متر ساخته شده است و باعث می شود بدون در نظر گرفتن لایه نازک آن ، دوام بالایی داشته باشد. این امر همچنین باعث می شود جایگزین بهتری نسبت به بارانی های معمولی داشته باشید. با وجود هدف مورد استفاده و نامگذاری آن ، از این بارانی می توان چندین بار استفاده کرد و به راحتی می توان آن را خشک کرد و برای نگهداری آن را تا زد، که با کاهش ضایعات غیرضروری ، به ناچار برای محیط زیست بهتر است.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر