اخبار

فاش شدن گوشی Xiaomi Mi 10 با صفحه نمایش OLED خمیده

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

با شروع سال جدید ، اکنون اکثر سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش هستند تا گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به بازار عرضه کنند. سازنده گوشی های هوشمند چینی شیائومی اکنون در تلاش است تا گوشی Xiaomi Mi 10 خود را در چین راه اندازی کند.
اکنون ، آقای Wang Teng ، مدیر محصولات Xiaomi عکس جدیدی را در پلت فرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد گوشی هوشمند Mi 10 را در معرض دید شما قرار داده است. در این پست تصویری از گوشی هوشمند با نمایشگر تمام صفحه نشان داده می شود و به نظر می رسد شماره IMEI از نمونه اولیه است.
همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای وضوح صفحه نمایش Full HD+ 2340 x 1080 می باشد. علاوه بر این ، نشان می دهد که تلفن دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای گوشه خواهد بود. به نظر می رسد این امر مطابق با فاش شدن اطلاعاتی است که نشان می دهد Mi 10 و Mi 10 Pro دارای برش پانچ در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر خواهند بود. با توجه به اطلاعات فاش شده ، گوشی هوشمند دارای منابع پنل OLED منحنی از سامسونگ است و نرخ تجدید ۹۰Hz را ارائه می دهد. در قسمت پشتی ، این گوشی مجهز به یک دوربین چهارگانه خواهد بود که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسورهای دوربین به صورت عمودی در موقعیت بالا سمت چپ قرار داده شده است.
طبق اطلاعات موجود در تصویری که اخیراً فاش شده است ، گوشی Mi 10 Pro با نمایشگر ۶٫۴ اینچی عرضه خواهد شد و از جدیدترین پردازنده Snapdragon 865 کوالکام به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین نشان می دهد که مدل Pro این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.گوشی Mi 10 نه تنها باتری بزرگی دارد بلکه تأیید شده است که از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و همچنین شارژ سریع بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.
شرکت شیائومی قبلاً تأیید کرده است که گوشی های هوشمند سری Mi 10 در این سه ماهه به بازار عرضه می شوند اما تاریخ دقیق آن هنوز ناشناخته است. با این حال ، برخی از اطلاعات نشتی نشان می دهد که این گوشی می تواند در تاریخ ۱۱ فوریه به بازار عرضه شود.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر