اخبار

ساعت هوشمند Mi Bunny 3 شیائومی عرضه شد

ساعت هوشمند Mi Bunny 3 شیائومی عرضه شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی یک نسخه بروز شده از Mi Bunny Children Phone watch 2c را روانه بازار کرد. نسخه جدید ساعت هوشمند Mi Bunny 3 نام دارد و مجهز به شبکه ۴Gنیز می باشد. ما در بررسی های خود نتوانستیم نسخه ای که بدون ۴G باشد را پیدا کنیم و به همین دلیل احتمال می رود که نسخه بدون LTE این ساعت هوشمند در آینده منتشر شود. نسخه فعلی دارای قیمتی معادل ۵۹۹ یوان (تقریباً ۸۸ دلار) می باشد. در این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش ۱٫۴۱ اینچی AMOLED و رزولوشن ۳۲۰ * ۳۲۰  می باشد. شیشه بکار رفته بر روی این صفحه نمایش از نوع خمیده می باشد و برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی آن از فناوری گلوریا گلس ۳ استفاده شده است.

ساعت هوشمند Mi Bunny 3 شیائومی عرضه شد

به غیر از این موارد ساعت هوشمند Mi Bunny 3 توانسته است که گواهینامه IPX 7 را دریافت کند و این به معنای ضد آب بودن این ساعت هوشمند می باشد. بند این ساعت هوشمند از مواد دارای درجه غذایی ساخته شده که علاوه بر راحتی موجب ایجاد حساسیت بر روی پوست نمی شود. همچنین این دستگاه از شبکه دوگانه ۴G پشتیبانی می کند که باتوجه به این مسئله می توان تماس صوتی نیز را با این دستگاه انجام داد. همچنین بر روی این ساعت هوشمند یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با زاویه تصویر برداری ۳۰ درجه وجود دارد که به والدین اجازه بررسی شرایط و فرایند یادگیری کودک را می دهد. همچنین این دستگاه قابلیت همگام سازی با اپلیکیشن مخصوص خود را دارا می باشد که با استفاد از این ویژگی می توان از مکان دقیق کودک آگاه شد.

ساعت هوشمند Mi Bunny 3 شیائومی عرضه شد

این ویژگی به دلیل وجود قابلیت هایی مانند GPS، AGPS، wifi، EPO ،BEIDOU، سنسور جاذبه و دوربین امکان پذیر شده است . همچنین والدین می توانند یک منطقه امن تعریف کنند و هنگامیکه کودک از این منطقه خارج شد به والدین هشدار داده می شود. همانند نسخه قبلی این نسخه نیز در رنگ های آبی و صورتی عرضه شده است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر