اخبار

همچنان امکان وجود گوشی Mi max 3 pro وجود دارد

همچنان امکان وجود گوشی Mi max 3 pro وجود دارد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی در هفته گذشته از گوشی Mi max 3 که دارای چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ بود در چین رونمایی کرد. قبل از رونمایی از گوشی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه یک نسخه قوی تر از گوشی با نام Mi max 3 pro عرضه خواهد شد که در آن از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد. شرکت شیائومی در زمان رونمایی از گوشی Mi max 3 از انتشار نسخه ویژه حرفی نزد و به همین دلیل بسیاری گمان کردند که این گوشی عرضه نخواهد شد اما امروز یک تصویر از مشخصات پردازنده منتشر شد که در این لیست نام گوشی Mi max 3 pro  بعنوان استفاده کننده از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ آمده است. با توجه به این لیست ممکن است که همچنان احتمال عرضه گوشی Mi max 3 pro وجود داشته باشد.

طبق گزارشی که در ماه پیش منتشر شده بود گوشی Mi max 3 pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. برخی از فروشگاه های چینی مانند JD گوشی Mi max 3  را در سایت خود قرار داده اند اما هیچگونه تأییدیه رسمی مبنی بر وجود این گوشی وجود ندارد. اگر این گوشی وجود داشته باشد شرکت شیائومی به احتمال زیاد بزودی اخباری را درمورد این گوشی عرضه خواهد کرد. نسخه های دارای ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت گوشی Mi max 3 به ترتیب دارای ۴ و ۶ گیگابایت رم می باشند و امکان خریداری این گوشی ها در چین وجود دارد. این گوشی ها به ترتیب ۱۶۹۹ یوان ( تقریباً ۲۵۰ دلار) و ۱۹۹۹ یوان ( تقریباً ۲۹۴ دلار) می باشد. گوشی Mi max 3 توانست که در بنچمارک ANTUTU امتیاز تحسین برانگیز ۱۱۸۴۷۱ را بدست بیاورد که این نتیجه نشان می دهد که عملکرد پردازنده این گوشی با توجه به  بهینه سازی های صورت گرفته نزدیک به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ می باشد. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش ۶٫۹۹ اینچی با کیفیت FULL HD plus و نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد.

همچنان امکان وجود گوشی Mi max 3 pro وجود دارد

برای تأمین انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری استفاده شده است. همچنین برای افزایش سرعت شارژ باتری این گوشی شرکت شیائومی از فناوری شارژ سریع ۳ استفاده کرده است. این گوشی بعنوان اولین گوشی از سری گوشی های max مجهز به دوربین پشتی دوگانه شده است و در دوربین این گوشی از سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین برای ثبت تصاویر سلفی شرکت شیائومی در این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این گوشی در حال حاضر تنها در چین بفروش می رسد و انتظار می رود که فروش بین المللی آن تا پایان ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

به نظر شما آیا شرکت شیائومی گوشی MI max 3 pro  را عرضه خواهد کرد و یا خیر؟ لطفاً نظر خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر