آموزش

چگونه ویژگی ضبط مکالمات را در گوشی های شیائومی فعال کنیم

چگونه ویژگی ضبط مکالمه را در گوشی های شیائومی فعال کنیم
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

با سلام خدمت کاربران مجله می مگ با یکی دیگر از سری آموزش های MIUI در خدمت شما هستیم. اضافه شدن قابلیت ضبط مکالمات در اندروید P  را می توان یک اتفاق خوب به حساب آورد و دیگر مکالماتی را که با گوشی های دارای اندروید p و بالاتر هستند را می توان ضبط کرد.

هرچند این ویژگی به تازگی به اندروید اضافه شده است اما شرکت شیائومی از اولین  نسخه رابط کاربری خود از این ویژگی پشتیبانی می کرده است و تماس ها را حتی می توان پس از ذخیره سازی در Mi cloud نیز ذخیره کرد بدون اینکه کیفیت صدا کاهش پیدا کند. ویژگی ضبط مکالمات برای بسیاری از کاربران حیاتی می باشد. هرچند ممکن است که ضبط مکالمات با توجه به قوانین هر کشور دارای شرایط متفاوتی باشد و توصیه می شود که قبل از اینکه بخواهید مکالمه ای را ضبط کنید ابتدا از طرف مقابل اجازه ضبط را دریافت کنید.

پس از این صحبت ها به این سؤال می رسیم که حال چگونه می توان قابلیت ضبط مکالمات را در گوشی شیائومی فعال کرد؟

یکی از ویژگی هایی که در بخش تنظیمات تماس وجود دارد قابلیت ضبط مکالمات (Call recording ) می باشد که به شما اجازه می دهد مکالمات خود را ضبط کنید. برای دسترسی به این ویژگی باید مسیر زیر را دنبال کنید.

settings >> System Apps >> Call settings >> Call recording پس از رفتن به صفحه مورد نظر گزینه Record call automatically  را فعال کنید. حال پس از انجام این مراحل مکالمات شما ضبط می شود. همچنین شما با فعال سازی Call recording notifications می توانید پس از انجام مکالمات یک پنل نوتیفیکیشن را مشاهده کنید که به شما اجازه می دهد مکالمات ضبط شده خود را مدیریت کنید. همچنین با استفاده از سایر تنظیمات موجود در صفحه شما می توانید ضبط مکالمات خود را هوشمندانه تر انجام دهید.

چگونه ویژگی ضبط مکالمات را در گوشی های شیائومی فعال کنیم

چگونه ویژگی ضبط مکالمات را در گوشی های شیائومی فعال کنیم

به پایان یکی دیگر از آموزش های شیائومی رسیدیم لطفاً سؤالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

3 دیدگاه

ارسال نظر