اخبار

مشخصات گوشی POCOPHONE F1 شیائومی منتشر شد

مشخصات گوشی POCOPHONE F1 شیائومی منتشر شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی در حدود یک ماه پیش برند جدید گوشی های خود را با نام POCOPHONE به ثبت رساند. اولین گوشی این برند نیز توانسته است که تأییدیه NCC تایوان و FCC را بدست بیاورد. همچنین این گوشی یکی از پنج گوشی شیائومی می باشد که هفته گذشته توانست تأییدیه ECC را بدست بیاورد. حال قیمت این گوشی در اروپا مشخص شده است. یکی از مشهورترین افشا کننده های دنیای دیجیتال بنام رولند کوانت اطلاعاتی را در توئیتر در مورد این گوشی منتشر کرد. طبق آنچه که وی اعلام کرده است قیمت این گوشی بسیار ارزان می باشد. در اروپای شرقی نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی تقریباً ۴۲۰ یورو و نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گگابایت حافظه داخلی این گوشی ۴۶۰ یورو قیمت گذاری شده است.

نسخه پایه این گوشی به میزان قابل توجهی از نسخه پایه گوشی وان پلاس ۶ که دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد ارزان تر می باشد. (گوشی وان پلاس ۶ در این نسخه دارای قیمتی معادل ۵۱۹ یورو می باشد.) با وجود اینکه گوشی POCOPHONE F1 دارای نسخه ۸ گیگابایتی نمی باشد اما نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۴۶۰ یورو بسیار بهتر از گوشی وان پلاس ۶ با ۸ گیگابایت رم و قیمت ۵۶۹ یورو می باشد. هفته گذشته یک ویدئو از گوشی POCOPHONE F1 منتشر شد که در آن ویدئو برخی از مشخصات این گوشی منتشر شد.

 

مشخصات گوشی POCOPHONE F1 شیائومی منتشر شد

 

اولین مورد این است که نام رمزی این گوشی بریلیوم می باشد که چهارمین گوشی شیائومی خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد. همچنین طبق این ویدئو این گوشی دارای یک پردازنده با سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز، رابط کاربری MIUI 9 برپایه اندروید ۸٫۱، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. طراحی این گوشی بسیار زیبا و بریدگی صفحه نمایش آن مشایه گوشی Mi 8 می باشد. برخلاف بسیاری از محصولات جدید شیائومی که دوربین آن ها در کناره ها قرار گرفته بود دوربین دوگاه این محصول در مرکز قرار گرفته است. باتوجه به اینکه بسیاری از مشخصات این گوشی در مدت زمان کوتاهی منتشر شد این احتمال وجود دارد که شرکت شیائومی بزودی از این گوشی رونمایی کند. لطفاً نظرات خود را درباره این گوشی و ویژگی های آن را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر