اخبار

تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 10 Youth 5G شیائومی

تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 10 Youth 5G شیائومی
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شیائومی در تمامی اقشار طبقاتی راهی پیدا کرده و با تهیه کردن نیازهای گوشی های هوشمند طرفداران خود را پیدا کرده است. هنگامی که گوشی پرچمدار Mi 10 چند ماه پیش به بازار عرضه شد، در بعضی از مناطق به دلیل برچسب های قیمت که دور از دوستانه بودن، بود ، آشفتگی رخ داده است. این غول فناوری در هنگام رونمایی از سری Mi 10 در اروپا با یک حق بیمه متوسط سری Mi 10 Lite 5G با داشتن تراشه Snapdragon 765G و پردازش قیمت مناسب ، جواب داد.
در چین ، این شرکت Mi 10 Youth Edition را با همان مشخصات Mi 10 Lite اما با دوربین تله فوتو (telephoto) که قادر به بزرگنمایی ۵۰ برابر است به جای سنسور عمق ۲MP در Lite راه اندازی کرد. در اینجا ، ما نگاهی به تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 10 Youth می اندازیم.

تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 10 Youth 5G شیائومی
پیش بینی می شود گوشی Mi 10 Youth با عنوان Mi 10 Lite Zoom Edition در بازار جهانی عرضه شود. وقتی چنین اتفاقی بیفتد، دستگاه با یک جعبه خرده فروشی با طراحی جعبه غیرخوانا (تاریک) ارسال می شود. جعبه خرده فروشی بصورت تصادفی با آواتارهای مختلفی طراحی شده است که باعث جذابیت آن می شود. شاید به این دلیل باشد که این دستگاه برای جوانان هدف قرار گرفته شده است. تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 10 Youth 5G شیائومی
در داخل جعبه خرده فروشی ، تلفن هوشمند ، یک کاور TPU ( قاب گوشی) ، آداپتور شارژ و کابل داده ، (ejector) سوزن سینی سیم کارت و دو برچسب کارتونی دریافت می کنید. این گوشی، خود زیبا و جذاب است به خصوصی در طراحی عقب.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۵۷ اینچی ضد آب AMOLED می باشد. در قسمت پشتی ، یک دوربین مستطیل شکل قرار دارد که دارای لبه های مجلسی است و آن را بی نظیر می کند. این گوشی دارای محافظ Corning Gorilla Glass می باشد. این گوشی دارای ساختاری سبک و کم حجم می باشد و دارای ضخامت ۷٫۸۸ میلی متر و وزن آن فقط ۱۹۲ گرم است. این گوشی دارای یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپری می باشد و از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می کند. گوشی Mi 10 Youth 5G در پنج رنگ – سفید ، هلویی (نارنجی) ، آبی ، سیاه و نوعی سبز عرضه خواهد شد. یک نسخه محدود Doraemon نیز وجود دارد. از نظر ما نوع رنگ سبز را بسیار جذاب می باشد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر