اخبار

مدیر اجرایی شیائومی تأیید می کند که گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی با عنوان Mi CC10 در چین دوباره معرفی نخواهد شد

مدیر اجرایی شیائومی تأیید می کند که گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی با عنوان Mi CC10 در چین دوباره معرفی نخواهد شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در تاریخ ۳۰ آپریل ۲۰۲۰ شرکت شیائومی گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 10 Lite را برای بازارهای اروپا معرفی کرد. مشخص نیست که سایر بازارهای خارج از چین این گوشی را دریافت می کنند. این تولید کننده چینی به تازگی گوشی Mi 10 Youth Edition 5G شیائومی را با لنز زوم پریسکوپ ۵۰ برابر در چین رونمایی کرد. در مورد گوشی MI Note 10 Lite ، چین آن را دریافت نخواهد کرد. در تصویر زیر نشان داه شده که آقای Zang Zhiyuan مدیر کل بخش بازاریابی شیائومی در چین در حال صحبت با طرفداران Mi بود.مدیر اجرایی شیائومی تأیید می کند که گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی با عنوان Mi CC10 در چین دوباره معرفی نخواهد شد

وی تأیید کرد که این شرکت در بازار داخلی گوشی Mi Note 10 Lite را روانه بازار نخواهد کرد. در ماه مارس ، لیستی از گوشی های شیائومی که برای راه اندازی Q3 در نظر گرفته شده اند به صورت آنلاین ظاهر شده است. این نشان داد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای Mi CC10 و Mi CC10 Pro است. وقتی از آقای Zhiyuan سؤال شد که آیا گوشی Mi Note 10 Lite با عنوان Mi CC10 وارد چین خواهد شد ، او این ادعا را رد کرد. این موضوع مطابق با اظهارات مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی ژوئن از نوامبر سال گذشته است. او گفته بود که تمام گوشی های شیائومی برای چین با قیمت گذاری بالاتر از ۲۰۰۰ یوان ( تقریبا ۲۸۳ دلار ) با پشتیبانی از اتصال ۵G عرضه می شوند. گوشی MI Note 10 Lite که در تاریخ ۳۰ آپریل ۲۰۲۰ در اروپا رونمایی شد ، یک گوشی ۴G است که ۳۴۹ یورو (تقریباً ۳۸۲ دلار) قیمت دارد.

مشخصات گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی

گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی دارای نمایشگر FULL HD 6.47 اینچی AMOLED با ناچ قطره ای است.
این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۳۰ G می باشد و دارای باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری است که از شارژ سریع ۳۰ W پشتیبانی می کند. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 11 در گوشی Mi Note 10 Lite بارگذاری می شود. گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی دارای یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در پشت می باشد که دارای یک لنز اولیه ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی ultrawide ، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.
گوشی Mi Note 10 Lite در دو مدل مانند ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. قیمت آنها به ترتیب ۳۴۹ ( تقریباً ۳۸۲ دلار) یورو و ۳۹۹ یورو ( تقریباً ۴۳۷ دلار) است.. تقریباً مشکی ، سفید برفی و بنفش (نیلی ) سه نوع رنگی این گوشی هوشمند هستند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر