اخبار

بروزرسانی جدید سیستم عامل Mi Band 4 اشتراک گذاری ضربان قلب را امکان پذیر می کند

بروزرسانی جدید سیستم عامل Mi Band 4 اشتراک گذاری ضربان قلب را امکان پذیر می کند
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

دستبند سلامتی Mi Band 4 شیائومی یکی از بهترین سرمایه گذاری ردیاب تناسب اندام موجود در بازار است. شرکت برای اضافه کردن ویژگی های جدید و رفع اشکالات مرتباً آن را به روز می کند. آخرین بروزرسانی مهم یک عملکرد بومی را برای باز کردن قفل لپ تاپ های ویندوزی به همراه آورد. اکنون ، این پوشیدنی (دستبند سلامتی Mi Band 4) در حال دریافت به روزرسانی جدید سیستم عامل با نسخه ۱٫۰٫۹٫۴۸ است ، که به پوشیدنی امکان می دهد داده های ضربان قلب را با دیگر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارد.بروزرسانی جدید سیستم عامل Mi Band 4 اشتراک گذاری ضربان قلب را امکان پذیر می کند
طبق معمول ، سیستم عامل جدید Mi Band 4 از طریق بروزرسانی برنامه Mi Fit از طریق Google Play Store ، Apple App Store و GetApps ، فروشگاه برنامه های رسمی شیائومی تحت فشار قرار می گیرد. آخرین نسخه این نرم افزار ۱٫۱٫۰ است و برای نصب سیستم عامل تازه ضروری می باشد.
پس از نصب سیستم عامل ، هر اپلیکیشن و دستگاه های هوشمند دیگر پس از فعال شدن گزینه می توانند به داده های ضربان قلب از Mi Band 4 دسترسی پیدا کنند. این بدان معنی است که کاربران می توانند داده های خود را با برنامه هایی مانند Google Fit و Apple Health همگام سازی کنند تا تعداد معدودی را نام ببرند. این ویژگی با عنوان “اشتراک گذاری فعالیت ضربان قلب (Activity heart rate sharing )” شناخته شده است و تا زمان عرضه Mi Band 4 در سال گذشته برای Mi Band 3 در دسترس بود. اما اکنون برای ارائه انعطاف پذیری بیشتر دوباره بازگشته است. علاوه بر این ، به روزرسانی جدید برای برنامه Mi Fit همچنین یک بخش طراحی مجدد “تنظیمات صفحه نمایشBand ” را به ارمغان می آورد. شکل های Band اکنون طبقه بندی شده اند و کاربران حتی می توانند آنها را رتبه بندی کنند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر