اخبار

کیت دافع پشه MIJIA شیائومی مناسب برای تابستان

کیت دافع پشه MIJIA شیائومی مناسب برای تابستان
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

چند سال پیش ، شیائومی دستگاه دفع کننده پشه Mijia را راه اندازی کرد و بعداً این شرکت نسخه هوشمند این دستگاه را با پشتیبانی بلوتوث راه اندازی کرد که این یک موفقیت چشمگیر بین افراد بود. اکنون با آمدن تابستان ، کیت دافع پشه Xiaomi MIJIA دوباره موجود است. این کیت در اصل سه واحد از Mijia Mosquito Repellent Smart Edition ( نسخه هوشمند دافع پشه میجیا) را با قیمت ۱۴۹ یوان (تقریباً ۲۱ دلار) در مقایسه با قیمت یوان ۵۹ یوان (تقریباً ۸ دلار) ارائه می دهد.
نسخه هوشمند این دستگاه از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند و بنابراین کاربران می توانند آن را با استفاده از اپلیکیشن Mijia به تلفن های هوشمند خود وصل کنند. این ویژگی کاربران را قادر می سازد که از جمله عملکردهای دیگر ، تایمر را تنظیم کرده و عمر باتری باقی مانده را نیز بررسی کنند. جدا از پشتیبانی از بلوتوث ، همه موارد دیگر همانند مدل استاندارد باقی مانده است.کیت دافع پشه MIJIA شیائومی مناسب برای تابستان
یک فن داخلی برای تجزیه و بخار کردن یکنواخت pyrethrins ( گل های حشره کش) وجود دارد که گفته می شود بسیار کارآمد است ، سمیت ( سمی بودن) کمی دارد و تجزیه پذیر است. همچنین ، در هنگام استفاده از این محصول هیچ دودی وجود ندارد و موادی که برای دفع این مواد استفاده می شود بی رنگ است و عطر و بوی طبیعی خفیف در هوا به جا می گذارد. برخلاف دافع های سنتی پشه ها، کیت دافع پشه Xiaomi MIJIA پشه ها را نمی کشد بلکه با تبخیر گازها آنها را از خانه بیرون می کند. این دستگاه و گازی که تولید می کند، می تواند تأثیر اصلی خود را در فضایی با مساحت ۲۸ متر مکعب داشته باشد و عمر باتری آن در حدود ۷۲۰ ساعت است.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر