اخبار

راه اندازی خشک کن لباس هوشمند MIJIA با قیمت ۸۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۶ دلار)

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شیائومی به تازگی امروز (۱۲ مه ۲۰۲۰) خشک کن لباس هوشمند Mijia را راه اندازی کرده است. این محصول هوشمند در حال حاضر برای خرید در دسترس است و با قیمت ۸۹۹ یوان (تقریبا ۱۲۶ دلار آمریکا) به فروش می رسد. خشک کن لباس هوشمند MIJIA همانطور که از نام این محصول پیداست محصولی است که به خشک کردن لباس کمک می کند. اگرچه ، چگونه انجام دادن این کار ، چیزی است که آن را از محصولات خانگی معمولی جدا می کند. خشک کن لباس هوشمند MIJIA دارای یک میله بصورت عرضی در کنار قلاب های مختلف می باشد که توانایی تحمل بار کلی ۳۵ کیلوگرم را دارد ، در حالی که میله آن تا ۲٫۲ متر قابل افزایش است. این خشک کن از سقف آویزان است و با یک فشار سبک یا بلند کردن می تواند به سمت بالا یا پایین رانده شود.
از نظر کاربرد ، شخص می تواند خشک کن لباس MIJIA را تا حداکثر طول آن برای آویزان کردن لباس پایین بیاورد و سپس دوباره آن را بالا ببرید. این شکل از طراحی به صرفه جویی در فضای داخل خانه ها نیز کمک می کند. این خشک کن دارای نشانگر LED نیز هست که به اندازه کافی بزرگ می باشد که در صورت نیاز در غروب یا شب بتواند دستگاه را روشن کند.
خشک کن لباس هوشمند MIJIA حتی می تواند از راه دور به صورت بی سیم کنترل شود. علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین از برنامه هوشمند MIJIA پشتیبانی می کند ، همچنین به اتصال آن به سایر محصولات هوشمند IoT کمک می کند. به عبارت دیگر ، می توان با سایر محصولات MIJIA به همان شبکه وصل شد. و در آخر ، این دستگاه از دستیار صوتی شیائو AI نیز پشتیبانی می کند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر