اخبار

نصب تلویزیون ۹۸ اینچی Redmi بزرگ کار ساده ای نیست

نصب تلویزیون 98 اینچی Redmi بزرگ کار ساده ای نیست
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در اوایل روز دوازدهم ماه مه ۲۰۲۰ ، آقای Wang Ziru ، بنیانگذار ZEALER (شرکتی که محصولات الکترونیکی را ارزیابی و بررسی می کند) ، ویدئویی را در اکانت رسمی Weibo خود به اشتراک گذاشت. در پروفایل محبوب میکروبلاگینگ چینی ، آقای وانگ ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نشان داد چگونه Redmi تلویزیون هوشمند بزرگ ۹۸ اینچی Max خود را نصب کرده است.
در این ویدئو ، می توان مشاهده کرد که شما فقط به یک تیم لجستیکی (تدارکاتی) و کارگر اختصاصی نیاز دارید تا این تلویزیون بزرگ را به آستان خود ببرید. تحویل این محصول خاص توسط متخصصان آموزش دیده تحویل داده شده و نصب شده است و فقط برای مشتری ارسال نمی شود. یک کامیون کوچک با حدود ۴ یا بیشتر کارمند می آیند، که ابتدا باید بررسی کنند که آیا تلویزیون بزرگ Redmi Smart TV Max 98 inch می تواند در آسانسور باشد یا خیر. اگر اینطور نیست ، سپس آنها آن را از طریق پله ها به خانه هایی در یک ساختمان بلند (طبقات زیاد) منتقل می کنند.
جالب اینجاست که Redmi همچنین ضمن تحویل تلویزیون ، هر خسارات وارده به خانه یا ساختمان را جبران خواهد کرد و همچنین تیمی را برای برداشت سفارشات در صورت بازپرداخت یا تعمیرات در اختیار شما خواهد گذاشت. برای کسانی که آگاه نیستند و نمی دانند ، تلویزیون Redmi Smart Max Max 98 اینچی در حال حاضر بزرگترین تلویزیون ساخته شده توسط این شرکت چینی است. حتی می توان آن را به عنوان صفحه نمایش سینمای خانگی کوچک با صفحه نمایش بزرگ به نسبت بدنه ۹۸٫۸ درصد تعریف کرد. فقط اندازه آن می تواند هنگام حمل و نقل و حتی نصب به اندازه کافی دردسر ساز باشد. این ویدئو که توسط آقای وانگ زیرو به اشتراک گذاشته شده است ، همه چیز از جمله دردسر کشیدن بردن تلویزیون هوشمند مکس ۹۸ اینچ هنگام ورود از درب های مشتریان را تأیید می کند.نصب تلویزیون 98 اینچی Redmi بزرگ کار ساده ای نیست
خوشبختانه ، ردمی اقدامات مختلفی را برای اطمینان از اهمیت این روند انجام داده است. به طور کلی ، نصب تلویزیون های هوشمند فقط کار یک نفر یا شاید یک کار دو نفره است ، اما این تلویزیون ۹۸ اینچی به لطف اندازه بزرگ آن بیش از دو برابر بیشتر از این مقدار آن طول می کشد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر