نقد و بررسی

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل ۶۵۰ Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل 650 Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

نور عنصری است که در هر لحظه از زندگی روزمره خود با آن سر و کار داریم. اگر در خیابان باشیم خورشید مسئولیت تامین این عنصر حیاتی را برای ما بر عهده دارد ولی در خانه باید این مسئولیت را به ادوات مختلف روشنایی نظیر لامپ‌های معمولی، آباژور‌ها و چراغ‌های سقفی و … واگذار کنیم. در این دسته از محصولات شرکت Yeelight نامی شناخته شده است که پیشرو در تولید لامپ‌های کنترل از راه دور است و این کار را با همکاری مشترک با شرکت میجیا شیائومی که در حال کار بر روی وسایل هوشمند سازی خانه است، انجام می‌دهد. اولین مدل از لامپ‌های سقفی Yeelight یک کشف بزرگ به حساب می‌آمد و محصول خوبی هم از آب درآمد که در طول زمان بر روی سقف خیلی از منازل قرار گرفت و اکنون شرکت شیائومی با تولید نسخه جدید این لامپ با نام لامپ LED هوشمند شیائومی مدل ۶۵۰ Yeelight JIAOYUE می‌خواهد پیشرفتی روز افزون داشته باشند.

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل 650 Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث
در حال حاضر لامپ LED جدید شیائومی تحت عنوان Xiaomi Yeelight JIAOYUE 650 همراه با وای‌فای، بلوتوث و قابلیت کنترل از راه دور به کمک یک نرم‌افزار گوشی هوشمند روانه بازار شده است. شرکت سازنده، این لامپ سقفی را مخصوص اتاق نشیمن یا اتاق‌های بزرگ که دارای محیطی وسیع هستند، طراحی و تولید کرده است. این محصول جدید دارای ظاهری شیک و رنگارنگی است که کاملا با اصول زیباشناسی مدرن تطبیق پیدا کرده است.

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل 650 Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث
لامپ LED هوشمند شیائومی مدل ۶۵۰ Yeelight JIAOYUE دایره‌ای شکل با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تولید نور و روشنایی هوشمند طراحی شده است. این لامپ از طیف رنگی RGB پشتیبانی می‌کند، بنابراین قادر به تولید ۱۶ میلیون رنگ مجزا خواهد بود و دارای شاخص رندر رنگ (CRI) بالا تا RA95 است، پس می‌تواند نورپردازی موزه‌ای را هم فراهم کند. سیستم سه گانه و دو طرفه کاهش نور لامپ، اجازه تنظیم کردن میزان روشنایی محیط را با توجه به فعالیت مورد نظر فراهم می‌کند. مثلا می‌توان نور محیط را برای مطالعه کردن، تماشای تلویزیون و بازی کردن تنظیم کرد. دمای نور تولید شده توسط این لامپ را می‌توان از ۲۷۰۰ کلوین تا ۶۵۰۰ کلوین تنظیم کرد. استفاده از نوری با دمای ۴۰۰۰ کلوین به شما حس آرامش و احساس راحتی منتقل می‌کند چرا که این دمای نور همان نور صبح گاهی خورشید است، پس حتی در مدت زمان‌های طولانی که در معرض این نور قرار بگیرید هم احساس سرگیجه و ناخوشی به شما دست نخواهد داد.

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل 650 Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث
به علاوه لامپ LED هوشمند شیائومی مدل ۶۵۰ Yeelight JIAOYUE دارای یک حالت خاص تولید نور ماه است که با روشن کردن آن یک نور گرم و راحت را مشاهده خواهید کرد که سبب مراقبت از چشمان شما هم خواهد شد. به عنوان یک لامپ هوشمند، می‌توان آن را به کمک بلوتوث و وای‌فای به وسیله گوشی هوشمند و از طریق برنامه Mi Home APP کنترل کرد. همراه این لامپ یک کنترل از راه دور بلوتوثی هم عرضه می‌گردد تا بتوان آن را از هر اتاقی خاموش کرد و الزاما لازم نیست در اتاقی که لامپ نصب شده است حضور داشته باشید. علاوه بر موارد فوق یک ماژول اتصال دهنده سریع نوآورانه برای این لامپ طراحی گردیده است که به راحتی می‌توان با فشار دادن و کشیدن آن، لامپ را در محل مورد نظر نصب کرد.

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل 650 Yeelight JIAOYUE مجهز به وای‌فای و بلوتوث
لامپ LED هوشمند شیائومی مدل ۶۵۰ Yeelight JIAOYUE ساده، زیبا و هوشمند است. تنها ۵ دقیقه زمان برای نصب و راه‌اندازی این لامپ نیاز است و به لطف به کارگیری ماژول اتصال دهنده می‌توان لامپ را به سرعت سرهم بندی کرد و مجددا آن را باز کرد. این محصول گواهی IP60 را هم اخذ کرده است، بنابراین این لامپ کاملادر برابر گرد و خاک مقام است پس به طور خودکار از شر حشرات مزاحم هم در امان خواهد ماند که سبب می‌شود این لامپ پس از گذشت مدت زمان‌ طولانی همچنان تمیز، نو و هوشمند به نظر برسد. این لامپ دارای متوسط طول عمر ۱۰۰ روز روشنایی مداوم است و می‌توانید آن را به مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi band هم وصل کنید، تا هنگامی که به خواب فرو رفتید، لامپ هم به صورت اتوماتیک خاموش شود. صفحه یکپارچه آلومینیومی به کار گرفته شده درون این LED بسیار کارآمد است و به خوبی سبب خنک نگه داشتن لامپ می‌شود و تراشه‌های بهبود پیدا یافته درون لامپ نیز دائما در حال بررسی وضعیت لامپ هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که خروج گرما از لامپ به خوبی انجام می‌شود. این محصول هم‌اکنون به قیمت ۱۷۰ دلار در فروشگاه‌های بین‌المللی مختلف به فروش می‌رسد.

منبع: xiaomitoday

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر