آموزش

آموزش مخفی کردن پیامک‌ در گوشی شیائومی (MIUI)

آموزش مخفی کردن پیامک‌ در گوشی شیائومی (MIUI)
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

به هر دلیلی اگر نمی‌خواهید پیامک‌های یک یا چند نفر در گوشی موبایل شما آشکار باشد و دیگران بتوانند آن پیام‌ها را بخوانند، یک راه حل استفاده از رمزگذاری و مخفی سازی پیش فرض در گوشی‌های شیائومی است. به راحتی می‌توانید به مخفی کردن پیامک‌ های مخاطبی که نمی‌خواهید پیام‌هایش دیده شود بپردازید و برای مشاهده رمز تعیین کنید و حتی می‌توانید از بخش تنظیمات اعلان‌ها، دریافت نوتیفیکیشن برای مخاطب مورد نظر را غیر فعال کنید.

برای مخفی کردن پیامک‌ های یک یا چند مخاطب خاص در گوشی شیائومی (MIUI)، اپلیکیشن پیش فرض پیامک را باز کنید‌، صفحه را تا نیمه پایین بکشید تا پیامی با متن: « You’re unlocking the hide SMS option» را مشاهده کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود کلید امنیتی گوشی را که تنظیم کرده‌اید را وارد کنید. وابسته به تنظیم شما امکان دارد رمز عددی، الگو یا اثر انگشت خواسته شود. بعد از قفل گشایی وارد صفحه‌ای می‌شوید که تنظیمات اولیه را باید انجام دهید. روی گزینه « Private messaging settings» بزنید و سپس مخاطبی را که می‌خواهید پیام‌هایش مخفی شود را انتخاب کنید یا شماره فردی را که شماره‌اش را ذخیره نکرده‌اید را وارد کنید.

آموزش مخفی کردن پیامک‌ در گوشی شیائومی (MIUI)

آموزش مخفی کردن اس ام اس

آموزش مخفی کردن اس ام اس

حالا هر پیامکی که از این شماره دریافت شود نمایش داده نخواهد شد. برای نمایش پیامک‌ها هم می‌توانید در صفحه اپلیکیشن پیامک باید صفحه را اسکرول کنید تا از شما رمز بخواهد، بعد پیامک‌های مخفی نمایش داده می‌شود. بعد از انجام این کار پیامک‌های قدیمی هم مخفی و رمزنگاری می‌شود. و با این روش شما می توانید به آسانی به مخفی کردن اس ام اس های خود بپدازید.

به پایان آموزش مخفی کردن اس ام اس رسیدیم لطقا نظر خود را در مورد این مطلب در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر