اخبار

گوشی Mi A2 شیائومی در یک سایت سوئیسی قرار گرفت

گوشی Mi A2 شیائومی در یک سایت سوئیسی قرار گرفت
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

تاریخ عرضه گوشی Mi A2 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما این گوشی در سایت Digitec که بزرگترین فروشگاه آنلاین سوئیس می باشد در سه نسخه مختلف قرار گرفته است. گوشی Mi A2 در واقع نسخه اندروید وان گوشی Mi 6X شیائومی می باشد که به جای رابط کاربری MIUI از اندروید خالص در آن استفاده شده است.

گوشی Mi A2 شیائومی در یک سایت سوئیسی قرار گرفت

طبق آنچه که در سایت فروشگاهی آمده است گوشی Mi A2 در سه نسخه مختلف با ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی به احتمال زیاد در رنگ های آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که نسخه قرمز رنگ برای این گوشی تولید نخواهد شد.

نسخه دارای ۳۲ گیگابایت رم با قیمت تقریبی ۲۹۱ دلار، نسخه دارای ۶۴ گیگابایت رم با قیمت تقریبی۳۳۱ دلار و نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت رم با قیمت تقریبی ۳۷۱ دلار در این سایت قرار گرفته اند. طبق اعلام سایت Digitec فروش گوشی در تاریخ ۸ آگوست آغاز می شود. گوشی Mi A2 از لحاظ مشخصات مشابه گوشی Mi 6X می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین دوگانه با سنسور های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی می باشد. همچنین می توان به وجود یک باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری و پورت USB نوع C در این گوشی اشاره کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر