نقد و بررسی

۵ دلیل برای اینکه چرا گوشی Mi A2 بهترین گوشی اندروید وان است

5 دلیل برای اینکه چرا گوشی Mi A2 بهترین گوشی اندروید وان است
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

سال گذشته شرکت شیائومی با همکاری شرکت گوشی گوشی Mi A1 (نقد و بررسی گوشی Mi a1) را تحت پروژه اندروید وان گوگل عرضه کرد. این گوشی پس از عرضه توانست در مدت کوتاهی به محبوب ترین گوشی اندروید وان بتدیل شود. حال در سال جاری شرکت شیائومی و گوگل نسخه دوم این گوشی را روانه بازار کردند. گوشی Mi A2 نسبت به نسل قبلی خود بهبود هایی پیدا کرده که با توجه به این موارد می توان این گوشی را بهترین گوشی اندروید وان دانست. در این مطلب ما به شما می گوییم چرا گوشی Mi A2 بهترین گوشی اندروید وان است، پس ما با همراه باشید.

۱- دوربین با کیفیت

1- دوربین با کیفیت
یکی از مواردی که در گوشی ای امروزی به آن توجه می شود کیفیت دوربین می باشد در گوشی می ای ۲ شیائومی از دوربین دوگانه با سنسور های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده که از عملکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین در کنار دوربین این گوشی یک فلش دوتایی قرار گرفته است که کیفیت تصاویر در نور کم را بهبود می دهد. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده که از نظر کیفیت تصاویر ثبت شده بسیار خوب می باشد.

۲- علکرد قدرتمند

2- علکرد قدرتمند
در این گوشی از پردازنده Snapdragon 660 AIE استفاده شده است که از قدرت بالایی برخوردار می باشد و می تواند اکثر بازی های گرافیکی را به آسانی اجرا کند. همچنین در صورت اجرای چندیدن برنامه با هم هیچگونه کندی مشاهده نمی شود.

۳- صدای با کیفیت

3- صدای با کیفیت
عدم وجود جک ۳٫۵ میلیمتری صدا ممکن است کمی ما را ناراحت کرده باشد. اما کیفیت صدای فوق العاده این گوشی خیلی زود ناراحتی ما را برطرف می کند. در جعبه این گوشی یک کابل تبدیل USB نوع C به جک ۳٫۵ میلیمتری نیز وجود داردکه می توانید به وسیله آن از هدفون خود استفاده کنید و در این حالت نیز کیفیت صدا بسیار خوب می باشد.

۴-فضای نامحدود Google Photos

4-فضای نامحدود Google Photos
یکی از مشکلاتی که برای افرادی که زیاد عکس و فیلم می گیرند پیش می آید پر شدن حافظه گوشی می باشد اما در گوشی Mi A2 شما می توانید هر چقدر که میخواهید عکس بگیرید چراکه فضای ذخیره سازی نامحدودی در Google Photos برای شما در نظر گرفته شده است.

۵- قیمت مناسب

به طور قطع قیمت یکی از مهمترین فاکتور های افراد مختلف برای خرید گوشی می باشد و گوشی های شیائومی همیشه از قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده اند.این مسئله در گوشی Mi A2 نیز وجود دارد و قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه می باشد

پس اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی می گردید که علاوه بر امکانات مناسب دارای قیمت مناسبی باشد گوشی Mi A2 شیائومی انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر