اخبار

شیائومی با پشتیبانی Jisu Life پنکه های ارزان قیمت دستی عالی را برای تابستان به بازار عرضه کرد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

Jisu Life ، یک شرکت با پشتیبانی شیائومی دو پنکه دستی ارزان قیمت را راه اندازی کرده است تا به مردم کمک کند در طول تابستانها خنک باشند. این پنکه ها در حال حاضر برای فروش در وب سایت تجارت الکترونیکی Xiaomi Youpin در چین آماده فروش هستند.
پنکه های دستی جدید Jisu در یک سری قرار می گیرند اما از نظر اندازه و ویژگی های آنها با یکدیگر متفاوت هستند. مدل کوچکتر “نسخه مینی” نام دارد ، در حالی که نوع کمی بزرگتر آن “Jade Edition” نام دارد. هر دو مدل دارای موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک هستند اما نسخه کوچکتر دارای ۴ تیغه در مقایسه با ۵ تیغه در مدل بزرگتر می باشد. تفاوت دیگر این است که اولی دارای عملکرد آروماتراپی است ، در حالی که دومی می تواند به عنوان پاور بانک استفاده شود. این دو پنکه همچنین دارای ۳ نوع تنظیمات سرعت هستند اما نوع Jade Edition 50٪ سریعتر از نسخه Mini است. همچنین ، این مدل از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخلاف مدل کوچکتر که دارای باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد، برخوردار است. با این حال ، هر دوی آنها به عنوان یک اقدام ایمنی ، دارای صفحات محافظ MOS هستند. علاوه بر این ، پنکه کوچکتر Jisu در ابعاد ۸۷x48x158 میلی متر و دارای وزن ۱۷۵ گرم می باشد. از طرف دیگر پنکه بزرگتر وزنی برابر با ۲۲۵ گرم و ابعاد ۱۰۶x42x198mm دارد. با توجه به عمر باتری ، این برند ادعا می کند پنکه های کوچکتر و بزرگتر در حالت سرعت۱ به ترتیب ۲۰ ساعت و ۱۴ ساعت کار می کنند. همچنین برای شارژ کامل از طریق درگاه Micro USB آنها ۳-۴ ساعت و ۴-۵ ساعت زمان می برند.

از آنجا که پنکه بزرگتر می تواند به عنوان پاور بانک عمل کند ، می توان از آن برای شارژ Xiaomi Mi 10 1.04 بار ، آیفون اپل ۱۱، ۱٫۶ بار و آیفون SE 3.04بار استفاده کرد. گذشته از این اما نکته جالب توجه این است که نسخه Janu Handheld Fan Mini و نسخه Jade Edition به ترتیب ۴۹ یوان (تقریباً ۷ دلار) و ۷۹ یوان (تقریباً ۱۱ دلار) قیمت دارند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر