اخبار

دستبند Xiaomi Mi Band 5 در تایوان ، Mi Band 4C نیز تأیید شده است

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

هوامی اخیراً فاش کرده است که Mi Band 5 در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. گفته می شود Mi Band 5 توسط NCC در تایوان تصدیق شده است. مدلی که دارای مجوز است در واقع به عنوان Mi Band 5 ذکر نشده است اما با شماره مدل XMSH10HM ظاهر می شود.
سال گذشته ، هنگامی که Mi Band 4 توسط NCC در تایوان تایید شد ، با شماره مدل XMSH07HM ظاهر شد. در همین راستا ، Mi Band 3 شماره مدل XMSH05HM را پذیرفت.

بنابراین به راحتی می توان گفت این Mi Band 5 است. پیش بینی می شود که این دستبند هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED 1.2 اینچی مناسب برای ورزش می باشد که نسبت به نمایشگر ۰٫۹۵ اینچی در Mi Band 4 یک ارتقاء بزرگ خواهد بود.در یک پیشرفت مرتبط ، یک دستبند هوشمند دیگر شیائومی توسط شرکت اندونزی تلکام تأیید شده است. این دستبند به عنوان Mi Band 4C با شماره مدل HMSH01GE درج شده است. تعداد مدل دقیقاً برابر با شماره Redmi Band ذکر شده است. بنابراین ، دستبند Redmi ممکن است در برخی از بازارها با عنوان Mi Band 4C عرضه شود. وب سایت صدور گواهینامه حاوی جزئیاتی از دستبند هوشمند نیست.

از این لیست می توانیم فرض کنیم که اندونزی یکی از بازارهایی است که گروه Redmi Band با عنوان Mi Band 4C راه اندازی می شود. هند نیز ممکن است این مدل را بدست آورد.
Redmi Band از مشخصات فنی مناسبی برخوردار است که شامل صفحه نمایش رنگی OLED 1.08 اینچی ، عمر باتری ۱۴ روزه ، سنسور ضربان قلب نوری و ۵ ATM مقاومت در برابر آب است. همچنین برچسب قیمت ارزان تر فقط ۹۵ یوان را اتخاذ می کند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر