اخبار

اولین فن بلند بسیار محبوب شیائومی درچین و عبور آن از مرز ۳ میلیون یوانی بودجه بندی

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۰ ، شرکت شیائومی فن بلند اینورتر Mijia DC را روی پلتفرم Xiaomi Mall راه اندازی کرد. این محصول در بودجه بندی قرار گرفت و کاربران مجبور شدند ۲۹۹ یوان (تقریبا ۴۲ دلار آمریکا) را برای اولین فن بلند این شرکت تعهد کنند. با این حال ، به نظر می رسد این محصول در چین بسیار موفق بود ، ، زیرا در طی یک روز موفق به جمع آوری ۳ میلیون یوان (تقریباً ۴۲۵،۰۰۰ دلار آمریکا) شده است. تنها در ۲۴ ساعت ، اولین فن بلند شیائومی درست از محل دریافت ، محبوبیت انفجاری را مشاهده کرد.اولین فن بلند بسیار محبوب شیائومی درچین و عبور آن از مرز 3 میلیون یوانی بودجه بندی
براساس آمارهای رسمی ، حدود ۲۱۳۱۰ نفر از این محصول حمایت کرده اند که مبلغی بالغ بر ۳۱۰۰۵۱۶ یوان است. نکته قابل توجه این است که این مقدار بالا از هدف اصلی بودجه بندی که شیائومی حدود ۲۰۷۳ درصد در نظر گرفته بود ، عبور کرده است که بسیار مبلغ چشمگیر است.
فن بلند Xiaomi Mijia هم اکنون از طریق پلتفرم Xiaomi Mall در دسترس خواهد بود. این فن هم اکنون ۳۴۹ یوان (تقریبا ۵۰ دلار آمریکا) قیمت دارد و در ۱۵ مارس ۲۰۲۰ رسماً به بازار عرضه می شود. فن بلند برای اولین بار برای این شرکت است و از یک فن بدون برس استفاده می کند.
او در ایجاد الگوی خروجی باد تصادفی کمک می کند ، که به ایجاد هوای طبیعی مانند وزش باد کمک می کند. گفته می شود که دارای هوای ملایم و ساکت و آرام می باشد. حداکثر حجم هوا می تواند به ۵۴۱ متر مکعب برسد و از عرض هوا ۱۵۰ درجه پشتیبانی کند.
این فن یک محصول هوشمند است و بنابراین می تواند به برنامه خانه هوشمند Xiaomi متصل شود. به عبارت دیگر ، می توان آن را با محصولات مختلف خانگی هوشمند تحت نام تجاری Xiaomi Mijia مرتبط کرد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر