اخبار

گوشی POCOPHONE F1 وارد اروپا می شود

گوشی POCOPHONE F1
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی امروز از گوشی POCOPHONE F1 در فرانسه رونمایی کرد. امروز بجز فرانسه در هونگ کونگ و اندونزی نیز از گوشی POCOPHONE F1 رونمایی شده است. در ابتدا بگذارید درباره قیمت این گوشی در فرانسه صحبت کنیم. نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۳۶۰ یورو و نسخه دارای ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۴۰۰ یورو در فرانسه عرضه خواهند شد. این گوشی در رنگ های آبی و مشکی و قرمز برای فروش از ماه سپتامبر قرار خواهد گرفت. گوشی POCOPHONE F1 همچنین به بازار اسپانیا نیز ورود پیدا خواهد کرد و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۳۳۰ یورو و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۴۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. قیمت این گوشی برای نسخه ۶۴ گیگابایتی در ایتالیا ۳۲۹ یورو تعیین شده و این درحالی است که قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هنوز مشخص نشده اما باید با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار در این کشور نیز عرضه شود.

گوشی POCOPHONE F1

در روسیه نیز این گوشی در حال حاضر با قیمت ۲۰۹۹۰ روبل به فروش می رسد اما به نظر می رسد قیمت بدون تخفیف این گوشی در روسیه ۲۳۹۹۰ روبل برای نسخه ۶۴ گیگابایت و ۲۵۹۹۰ روبل برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. آنچه در بالا خواندید لیست کشورهایی است که در حال حاضر و یا بزودی گوشی POCOPHONE F1 در آن ها به فروش خواهد رسید اما باید آماده فروش این گوشی در کشورهای بیشتری باشیم. تصویر زیر نشان می دهد که گوشی POCOPHONE F1 در کدام کشورها به فروش خواهد رسید.

گوشی POCOPHONE F1

همانطور که می بینید شیائومی این گوشی را در کشورهای بسیاری عرضه خواهد کرد و باتوجه به اینکه در بسیاری از این کشورها گوشی های پرچمدار شیائومی بفروش نمی رسد گوشی POCOPHONE F1 ممکن است تبدیل به گران ترین گوشی شیائومی در آن کشورها بشود. نکته ای که در این میان دیده می شود این است که شرکت شیائومی هیچگونه تاریخ انتشاری برای عرضه گوشی POCOPHONE F1 در آمریکا و کانادا در نظر نگرفته است. در صورتیکه شیائومی تاریخ عرضه این گوشی در سایر کشورها را اعلام کند ما نیز به شما خواهیم گفت.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر