اخبار

گوشی MI max 3 در تایوان عرضه شد

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی از جدیدترین گوشی خود در بازار تایوان رونمایی کرد. گوشی MI max 3 تقریباً یک ماه پیش در چین عرضه شده بود و حال این گوشی در بازار تایوان عرصه شده است. همچنین شرکت از MI band 3  نیز در فروشگاه محلی خود در تایوان رونمایی کرد. عرضه گوشی Mi max 3 در تایوان را می توان یک نشانه از عرضه جهانی گوشی به حساب آورد و ممکن است به زودی طرفداران برند شیائومی در سایر کشورها نیز بتوانند از گوشی Mi max 3 استفاده کنند. گوشی Mi max 3 در تایوان نیز با قیمت مناسب عرضه شده است شما تا در حدود ۲۶۰ دلار می توانید نسخه دارای ۴ گیگابایت رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را خریداری کنید. انتظار می رود پس از این رونمایی فروش از تاریخ ۱ سپتامبر آغاز شود.

گوشی شیائومی می مکس ۳ به نمایشگر غول پیکر ۶٫۹ اینچی مجهز شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می برد. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۹ تامین می کند.

پردازنده مورد استفاده در شیائومی Mi Max 3 به وسیله لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسعه یافته است که در مقایسه با نسل های قبلی پردازنده های کوالکام انرژی کمتری مصرف می کند. کوالکام برای توسعه این پردازنده از معماری Kryo 260 استفاده کرده است. فرکانس هسته های این چیپست به ۱٫۸ گیگاهرتز می رسد.

این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است و در بخش جلویی آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی به انجام وظیفه می پردازد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر