اخبار

گوشی Mi 9 Lite شیائومی در تاریخ ۱۶ سپتامبر در اسپانیا رونمایی می شود

گوشی Mi 9 Lite شیائومی در تاریخ 16 سپتامبر در اسپانیا رونمایی می شود
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی گوشی Mi CC9 را در خارج از چین رونمایی می کند البته این رونمایی با نام Mi CC9 نمی باشد و گوشی با نام Mi 9 Lite عرضه خواهد شد.
طبق اخبار گوشی Mi 9 Lite در تاریخ ۱۶ سپتامبر در اسپانیا رونمایی می شود. این رونمایی موجب می شود شایعات مربوط به عرضه گوشی Mi CC9 با نام Mi A3 Pro در خارج از چین از بین برود.گوشی Mi 9 Lite شیائومی در تاریخ 16 سپتامبر در اسپانیا رونمایی می شود
پیش از این اعلام خبر این رونمایی گوشی Mi 9 Lite که دارای مشخصاتی مشابه با Mi CC9 می باشد در NBTC تایلند تاییدیه دریافت کرده بود. البته در لیست دسگاه هایی که تاییدیه اندروید را دریافت کرده اند نیز نام این دستگاه پیش از این آمده بود.
گوشی Mi 9 Lite شیائومی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی Super AMOLED با کیفیت FHD+، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.
این گوشی همچنین دارای سنسور اثر انگشت درون درون صفحه نمایش و NFC می باشد. گوشی Mi 9 Lite دارای باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری می باشد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر