اخبار

نسخه جدید گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت رونمایی شد

نسخه جدید گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی با حافظه داخلی 512 گیگابایت رونمایی شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی در تاریخ ۳۰ جولای رونمایی شد. گوشی Black Shark 2 که در ماه مارس عرضه شده بود مجهز به چیپست اسنپدرگون ۸۵۵ بود، در حالی که در گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی از چیپست اسنپدرگون ۸۵۵ پلاس استفاده شده است. از زمان رونمایی تا کنون تنها نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی به فروش می رسیده است، اما اکنون نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز عرضه شده است. نسخه جدید گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی با حافظه داخلی 512 گیگابایت رونمایی شد
نسخه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی دارای ۱۲ گیگابایت رم می باشد و قیمت آن نیز ۳۹۹۹ یوآن (تقریبا ۵۶۴ دلار) تعیین شده است. نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی گوشی و نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی گوشی نیز به ترتیب با قیمت ۲۹۹۹ یوان (تقریباً ۴۲۳ دلار) و ۳۴۹۹ یوان (تقریباً ۴۹۴ دلار) برای فروش قرار گرفته است. پس از عرضه نسخه ۵۱۲ گیگابایت گوشی لیست این دستگاه در TENAA نیز بروز شد. در این لیست می توان نسخه های جدید با ۶ و ۸ گیگابایت رم را مشاهده کرد که البته هنوز بطور رسمی توسط شیائومی معرفی نشده است.

نسخه جدید گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی با حافظه داخلی 512 گیگابایت رونمایی شد
مشخصات گوشی Black Shark 2 Pro شیائومی
در گوشی Black Shark 2 Pro از یک صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی S-AMOLED با رزولوشن +FULL HD و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۹٫۵:۹ استفاده شده است. در این گوشی از رابط کاربری بلک شارک برپایه اندروید ۹ استفاده شده است. در پشت این گوشی یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و برای تصاویر سلفی نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. تعمین انرژی این گوشی برعهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی امپری می باشد که از طریق پورت USB نوع C شارژ می شود.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر