اخبار

گوشی بلک شارک ۲ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

گوشی بلک شارک 2
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

طبق برخی از شایعات شرکت شیائومی قصد دارد که در تاریخ ۲۳ اکتبر از گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ رونمایی کند. امروز یک تصویر از بنچمارک Geekbench منتشر شده که نشان می داد این گوشی با نام blackshark AWM-A0 در این بنچمارک به ثبت رسیده است. انتظار می رود که این گوشی بلک شارک ۲ باشد چرا که همین شماره مدل ماه پیش در TENAA به ثبت رسیده بود.

گوشی بلک شارک 2
طبق اطلاعات منتشر شده در Geekbench گوشی blackshark AWM-A0 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم می باشد. در این گوشی همچنین ازاندروید ۸٫۱ استفاده شده است. این گوشی در حالت تک هسته ای توانسته است که امتیاز ۲۴۰۳ و در حالت چند هسته ای امتیاز ۸۳۸۹ را کسب کند. روز گذشته یک تصویر منتشر شد که طبق آن اعلام شده بود که گوشی بلک شارک ۲ در تاریخ ۲۳ اکتبر رونمایی خواهد شد. هرچند با توجه به اینکه شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۵ اکتبر از گوشی می میکس ۳ رونمایی کند احتمال انتشار بلک شارک ۲ در ۲۳ اکتبر کم می باشد.

گوشی بلک شارک 2

همچنین چند روز پیش یک ویدئو از گوشی بلک شارک ۲ منتشر شد که نشان می داد این گوشی دارای افکت نوری جدیدی می باشد. طبق آنچه که در TENAA امده است گوشی blackshark AWM-A0 مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن +Full HD و نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، باتری ۴۰۰۰ میلی امپری، دوربین پشتی با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر