اخبار

گوشی می میکس ۳ شیائومی در تاریخ ۲۵ اکتبر رونمایی می شود

گوشی می میکس 3 شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

بالاخره تاریخ رسمی رونمایی از گوشی می میکس ۳ شیائومی توسط شیائومی اعلام شد. شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی می میکس ۳ شیائومی در تاریخ ۲۵ اکتبر در یک رویداد در شهر بیجینگ رونمایی می شود. پس از اینکه چندی پیش اعلام شده بود این گوشی در تاریخ ۱۵ اکتبر رونمایی میشود، حال شرکت شیائومی با انتشار یک پوستر رسمی تاریخ رونمایی را اعلام کرد. در تاریخ ۲۵ اکتبر تمامی شایعات و حدس و گمان ها به پایان می رسد و از گوشی می میکس ۳ رونمایی می شود.

گوشی می میکس 3 شیائومی
دیروز آقای Donovon Sung سخنگوی جهانی شیائومی با انتشار یک تصویر از این گوشی رونمایی کرد و به نظر می رسد که این گوشی در ۴ رنگ مختلف رونمایی می شود.
انتظار می رود که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ باشد و در کنار آن نیز از ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی می باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه به احتمال زیاد بسیار نزدیک به ۱۰۰ درصد می باشد. انتظار می رود دوربین پشتی این گوشی از نوع دوگانه و دارای سنسورهای ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی باشد. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. همچنین به احتمال زیاد این گوشی مجهز به قابلیت تشخیص چهره ۳ بعدی خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی می میکس ۳ از ۳۹۹۹ یوان ( تقریباً ۴۹۰ دلار) برای نسخه دارای ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اغاز می شود و تا ۵۲۶۶ یوان ( تقریباً ۷۶۰ دلار) برای نسخه دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۵۶ گیگابایت رم ادامه دارد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر