اخبار

وجود گوشی Mi Max 3 Pro تکذیب شد

وجود گوشی Mi Max 3 Pro تکذیب شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی در تاریخ ۱۹ جولای از گوشی MI max 3 رونمایی کرد. این گوشی در ۲ نسخه متفاوت عرضه شده بود که هر ۲ نسخه داری پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ می باشند. قبل از رونمایی این گوشی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه یک نسخه قوی تر از این گوشی با نام Mi max 3 pro عرضه خواهد شد که دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. حتی پس از رونمایی از گوشی شایعات در مورد وجود گوشی MI max 3 pro از بین نرفت.

وجود گوشی Mi Max 3 Pro تکذیب شد

با این حال امروز یکی از مدیران شرکت تأیید کرد که گوشی MI max 3 pro وجود ندارد. با توجه به تصویر بالا که از یک پست ویبو گرفته شده است این شرکت اعلام کرده است که برنامه ای برای انتشار گوشی Mi max 3 pro ندارد. گوشی Mi max 3  با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ از خود عملکرد بسیار خوبی نشان داده و این مسئله نشان می دهد که شرکت شیائومی برای طراحی و تولید این گوشی بسیار تلاش کرده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی Mi max 2 دارای صفحه نمایش بزرگ تر، باتری بزرگ تر، پردازنده قوی تر و طراحی بهتری می باشد.

گوشی Mi max 3 مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و کیفیت Full HD plus می باشد. شرکت شیائومی به گونه ای این گوشی را طراحی کرده است که حاشیه های ان بسیار باریک می باشد و ابعاد این گوشی مشابه یک گوشی با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی می باشد. همانطور که در بالا گفتیم این گوشی در ۲ نسخه مختلف عرضه شده که به صورت ۴ گیگابایت رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸  گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

برای تأمین انرژی این گوشی از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع استفاده شده است. همچنین باتری این گوشی دارای ویژگی شارژ معکوس نیز می باشد که با این ویژگی می توان از طریق این گوشی سایر دستگاه ها را شارژ کرد. در این گوشی از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۶۹۹ یوان و ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۹۹۹ یوان عرضه شده است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر