اخبار

شیائومی دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia را روانه بازار کرد

شیائومی دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia را روانه بازار کرد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

در حدود یکسال پیش شرکت ژومی (Zhumi) به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی از یک دستگاه تهویه هوا با نام Smartmi DC Inverter Air Conditioner رونمایی کرد. این دستگاه با قیمت ۴۳۹۹ یوآن (تقریبا ۶۴۹ دلار) در چین به فروش می رسد. حال شرکت شیائومی یک دستگاه تهویه های دیگر را تحت برند Mijia رونمایی کرد.

دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia دارای یک طراحی مکعب شکل شبیه به تهویه هوای Zhumi می باشد و مهم ترین تفاوت را می توان قرار گیری صفحه نمایش LED در جلوی دستگاه دانست. بدنه این دستگاه از پلیمر ضد اشعه فرابنفش ساخته شده و شرکت شیائومی اعلام کرده است که این محصول توانسته است جایزه طلایی طراحی سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. این دستگاه تهویه هوا دارای یک کمپرسور مبدل DC 1.5HP است که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia علاوه بر سیستم خنک کنندگی دارای قابلیت گرمایشی نیز می باشد می تواند در فصل سرما به گرم کردن خانه شما نیز بپردازد. قدرت گرمایشی این دستگاه از یک هیتر الکرونیکی داخلی با قدرت ۹۰۰ وات تامین می شود. شرکت شیائومی برای اطمینان از پاکیزه بودن هوای خروجی یک فیلتر ضد باکتری را در درون این دستگاه استفاده کرده است.

شیائومی دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia را روانه بازار کرد
قابلیت سرمازایی این محصول می تواند موجب خنک شدن اتاقی به محیط ۱۶ تا ۲۱ متر مربع شود و در عین حال سیستم گرمازایی این دستگاه تهویه هوا می تواند اتاقی به محیط ۱۸ تا ۲۳ متر مربع را گرم کند. این دسنگاه قابلیت همگام سازی و کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را نیز دارا می باشد. دستگاه تهویه هوا هوشمند mijia با قیمت ۲۱۹۹ یوآن (تقریبا ۳۲۴ دلار) و ۶ سال گارانتی توسط شیائومی عرضه شده است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر